از شیر مرغ تا جون آدم میزاد این جا هست...

اگر دنبال بروز ترین اخبار ورزشی ، علمی , تکنولوژی ، سلامت و ترفند هاو پند و ... هستید سری به ما بزنید.

از شیر مرغ تا جون آدم میزاد این جا هست...

اگر دنبال بروز ترین اخبار ورزشی ، علمی , تکنولوژی ، سلامت و ترفند هاو پند و ... هستید سری به ما بزنید.

سلام خدمت دوستانی که می شناسم یا قراره از طریق این وبلاگ بشناسم.
ممکن برای شما خیلی وقت ها پیش بیاد که یه مطلبی را بخواید پیدا کنید که یا تو کل اینترنت نیست یا اون چیزی که شما می خواهید نیست.
هدف من از ایجاد وبلاگ گذاشتن مطالب مفید برای شما عزیزان می باشد.
این مطالب بسیار زیاد می باشد به گونه ای که اگر شما مطلبی را بخواهید از اینترنت به دست بیاورید چه ورزشی و چه علمی اولین و اخرین جایی که می آیید وبلاگ بنده می باشد.
منتظر نظر و انتقادات شما هستم !!! نظر یادتون نره
در ضمن اگر مطلبی خواستید که تو وبلاگ گذاشته شود با ما در میان بگذارید...
با تشکر

پیام های کوتاه
بایگانی

برنامه نود امشب ۲۶ آبان ماه با محوریت بررسی وضعیت تیم ملی و دربی پیش روی پایتخت از ساعت ۲۲:۴۰ دوشنبه شب آغاز شد.

 در ابتدای این برنامه  ضمن تسلیت عادل فردوسی پور به خاطر ضایعه درگذشت مرتضی پاشایی خواننده جوان در اثر بیماری سرطان ، مجری برنامه نود از مسئولان خواست کمک کنند تا دلایل افزایش سرطان در کشور ما از پارازیت گرفته تا خودروهای بی کیفیت و آلودگی هوا ریشه یابی شود و از دولت و مجلس محترم خواست پیگیری کنند کشور ما چرا یکی از بیشترین آمارهای ابتلا به سرطان در جهان را دارد و در آینده میزان ابتلا به سرطان در کشور کمتر شود.

عادل فردوسی پور همچنین از هواداران تیم ملی خواهش کرد تا روز سه شنبه با حضور در ورزشگاه آزادی تیم ملی را حمایت کنند و بعد از مدت ها که تیم ملی بازی نداشته مردم را صمیمانه دعوت کرد تا حداقل ۲۰ - ۳۰ هزار نفر حضور پیدا کنند تا ورزشگاه خالی نباشد و برای بازی با تیم ملی کره که به قصد انتقام گرفتن با تمام ستاره هایش به ایران می آید تیمشان را تنها نگذارند.

اولین بخش برنامه پخش سوال نظرسنجی پیامکی بود که خواسته شد بینندگان با ارسال یک عدد دو رقمی به شماره ۲۰۰۰۹۰ نتیجه دربی هفتاد و نهم را  پیش بینی کنند.

سپس تصاویری از تمرین تیم ملی کره در تهران پخش شد.(ویدئو)

پس از آن گفتگوی ویژه برنامه از طریق ارتباط تصویری با سرمربی تیم ملی کارلوس کیروش در محل اردوی تیم ملی آغاز شد. بخش اعظم این گفتگو پاسخ به دلایل کم تعداد بودن گل های تیم ملی و برنامه آینده تیم ملی و همچنین وضعیت و شرایط روحی و جسمی بازیکنان بود.(ویدئو گفتگو)

در میان صحبت های کیروش بخش اول از نود تا نود و بررسی حواشی فوتبال هفته پخش شد.(ویدئو)

بخش دوم صحبت های کارلوس کیروش پس از پخش از نود تا نود آغاز شد و کارلوس کیروش ضمن اعلام اینکه بازی یک تیم زمانی پرگل می شود که زیاد تمرین کنند و خوب بازی کنند و تیم ملی ایران کم تمرین می کند و بد بازی می کند از مردم در خواست کرد تا به ورزشگاه بیایند و این نوید را به مردم داد که با لباس یار دوازدهم از مردم استقبال می کند.

عطسه دوباره عادل فردسی پور در میان صحبت های کیروش نیز از قسمت های جالب امشب نود بود.(ویدئو)

پس از صحبت های کیروش ، ایران ۹۰ که این بار به برزیل ایران یعنی آبادان سفر کرده بود پخش شد.(ویدئو)

پس از اینکه برای اولین بار نتایج نظرسنجی پیش بینی دربی پخش شد استقلال با ۴۱ درصد اول بود ، پرسپولیس با ۳۳ درصد دوم و مساوی با ۲۶ درصد در رده آخر.

قرعه کشی مسابقه پیامکی هفته گذشته نیز انجام شده و ۹ نفر برنده اعلام شدند.

سپس سایت رسمی برنامه نود و بخش های مختلف آن بررسی شده و عادل فردوسی پور اعلام کرد امشب یک گفتگوی ویژه با علی کریمی داریم که بخش کمتری از آن در برنامه پخش شده و ویدئوی طولانی آن روی سایت قرار خواهد گرفت.

در ادامه بخش اول مصاحبه علی کریمی در این هفته، پخش شد.(ویدئو)

پس از این بخش مهم ترین اتفاق فوتبالی هفته گذشته یعنی بازداشت شدن محد مایلی کهن به دلیل شکایت علی دایی بررسی شد. (ویدئو)

عادل فردوسی پور اعلام کرد قصد داشتیم به همین خاطر یک نظرسنجی روی سایت قرار دهیم و از مردم بپرسیم حق را به کدام شخص می دهند که پشیمان شدیم.

سپس گزارش ویژه ای درباره طرفداران فوتبال ایران و تیم های پرسپولیس و استقلال در کشور افغانستان پخش شد.(ویدئو)

در ادامه بخش دوم مصاحبه علی کریمی پخش شد.(ویدئو)

بخش سوم این مصاحبه که اختصاصی سایت برنامه بوده و فرصت نشد در خود برنامه پخش شود را نیز می توانید اینجا تماشا کنید. (ویدئو)

همچنین به صورت زنده و از راه دور ارتباطی با محمدحسین میثاقی از شهر هرات افغانستان برقرار شد و درخصوص علاقه مندی مردم این کشور به فوتبال ایران مصاحبه شد.(ویدئو)

سپس به بررسی وضعیت تیم های پرسپولیس و استقلال و بازیکنان کلیدی این تیم ها به منظور پیش بینی عملکرد این بازیکنان و دو تیم در دربی پیش رو پرداخته شد.(ویدئو)

پس از پخش این آیتم سینا بدری به عنوان کارشناس فنی به برنامه اضافه شده و به آنالیز دو تیم پرسپولیس و استقلال و دلایل نتیجه مساوی بدون گل این دو تیم طی بازی های اخیر پرداخت.(ویدئو)

 

در ادامه همانند دوران جام جهانی مصاحبه ای جالب با تعدادی از بازیکنان تیم ملی از جمله محمد نوری، خسروحیدری، هاشم بیک زاده، جهانبخش، تیموریان و سوالاتی درباره تکنیکی ترین،خسیس ترین ، مو قشنگ ترین و... از بازیکنان به شوخی پرسیده شد. (ویدئو)

گفتگوی جالب و ویژه این برنامه با برادران مهدی و مرتضی فنونی زاده بود و پس از ورود این دو پیشکسوت استقلال و پرسپولیس خاطره گویی و صحبت درباره بازی تیم های پرسپولیس و استقلال ادامه پیدا کرد.

بخش دوم شوخی با بازیکنان تیم ملی نیز در ادامه پخش شد.(ویدئو)

گفتگو با مهدی و مرتضی فنونی زاده ادامه پیدا کرده و با پخش آمار شرکت کنندگان در نظرسنجی برای آخرین بار برنامه این هفته نود ساعت ۲:۲۱ بامداد به پایان رسید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۷
مسعود قاسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی