از شیر مرغ تا جون آدم میزاد این جا هست...

اگر دنبال بروز ترین اخبار ورزشی ، علمی , تکنولوژی ، سلامت و ترفند هاو پند و ... هستید سری به ما بزنید.

از شیر مرغ تا جون آدم میزاد این جا هست...

اگر دنبال بروز ترین اخبار ورزشی ، علمی , تکنولوژی ، سلامت و ترفند هاو پند و ... هستید سری به ما بزنید.

سلام خدمت دوستانی که می شناسم یا قراره از طریق این وبلاگ بشناسم.
ممکن برای شما خیلی وقت ها پیش بیاد که یه مطلبی را بخواید پیدا کنید که یا تو کل اینترنت نیست یا اون چیزی که شما می خواهید نیست.
هدف من از ایجاد وبلاگ گذاشتن مطالب مفید برای شما عزیزان می باشد.
این مطالب بسیار زیاد می باشد به گونه ای که اگر شما مطلبی را بخواهید از اینترنت به دست بیاورید چه ورزشی و چه علمی اولین و اخرین جایی که می آیید وبلاگ بنده می باشد.
منتظر نظر و انتقادات شما هستم !!! نظر یادتون نره
در ضمن اگر مطلبی خواستید که تو وبلاگ گذاشته شود با ما در میان بگذارید...
با تشکر

پیام های کوتاه
بایگانی

۱۶۰ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۱:۰۶
مسعود قاسمی

لینک دانلود گل زیبای گرت بیل به اینتر میلان با کیفیت HD 


http://static.90tv.ir/b2fcab75/Real-Inter-bale-HD-90tv.ir.mp4

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۰:۴۳
مسعود قاسمی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۴:۰۶
مسعود قاسمی

عادل فردوسی پور در مراسم اختتامیه نمایشگاه کاریکاتور «نیکاریکاتور» شهاب جعفرنژاد حضور پیدا کرد و در کنارش کاریکاتورش ایستاد تا سوژه عکاسان بشود.

 عادل فردوسی پور در نمایشگاه کاریکاتورهای شهاب جعفرنژاد که یک نمایشگاه خیریه به سود بیماران سرطانی بود حضور پیدا کرد و در کنار کاریکاتورش ایستاد و سوژه عکاسان شد.

وی به همراه سردبیر سایت نود به این نمایشگاه رفت و پای کاریکاتورش را امضا کرد و البته از نمایشگاه هم دیدن کرد و درباره طرحش به شوخی گفت که این مسلسل در دستانش چکار می کند و اصلا چرا شهاب چنین مسلسلی در دستان وی کشیده است؟ فردوسی پور کاریکاتورهای علی کریمی و مهدوی مهدوی کیا و سعید معروف و دیگر ستاره های حاضر در گالری را هم دید و البته باز هم به شوخی گفت که خودش از همه کاریکاتورهای حاضر در گالری، بهتر کشیده شده است! نمایشگاه نیکاریکاتور، امروز پنجشنبه به پایان می رسد.

این نمایشگاه در گالری آرت سنتر برگزار شده بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۴:۰۲
مسعود قاسمی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۴:۰۶
مسعود قاسمی

لینک دانلود فیلم خوش و بش مسی و رونالدو :


http://static.90tv.ir/6b278f56/cr-messi-saludo.mp4

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۳:۳۹
مسعود قاسمی

لینک دانلود فیلم خلاصه بازی اسپانیا در مقابل آلمان 


http://static.90tv.ir/a04e4d5/ESP-HL-GER-90tv.ir-1.mp4

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۳:۳۶
مسعود قاسمی

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با شکایت سرمربی استقلال ممنوع‌الخروج شد تا برای بازگشت به پامبلونا به مشکل بخورد.

جواد نکونام که پس از جام جهانی ۲۰۱۴ علیه امیر قلعه‌نویی مصاحبه های تندی را انجام داد، با شکایت امیرقلعه نویی ممنوع الخروج شد. 

دیروز امیر قلعه نویی به دادسرای فرهنگ و رسانه رفته بود تا مقدمات این کار را بچیند. ظاهرا وی به هیچ وجه راضی به گذشتن از شکایتش نشده و حتی برخی توصیه کرده بودند که امیر قلعه نویی صبر کند و در زمان دیگری برای ممنوع الخروجی اقدام کند که قلعه نویی رضایت نداده بود.

همانطور که می دانید نکونام در اوساسونای اسپانیا بازی می کند و قرار بود فردا به اسپانیا برگردد که با شکایت قلعه‌نویی در شعبه ویژه رسیدگی به جرایم ورزشی در دادسرای فرهنگ و رسانه حکم ممنوع الخروجی نکونام صادر شد تا این بازیکن تا مشخص شدن وضعیتش نتواند از ایران خارج شود.

پس از به پایان رسیدن ماجرای دایی و مایلی کهن که هر دو سابقه پرسپولیسی بودن دارند، ماجرا به استقلالی ها هم رسید تا قلعه نویی و نکونام وارد ماجرای شکایت و شکایت کشی شوند. منتها در ماجرای پرسپولیسی ها، این شاگرد بود که از استاد شکایت کرده بود، اما در ماجرای استقلالی ها این استاد است که از شاگرد شکایت می کند.

باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. هر دم از این باغ فوتبال ایران، بری می رسد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۳ ، ۲۲:۱۰
مسعود قاسمی

لینک دانلود فیلم آنالیز دربی :


http://static.90tv.ir/7783e251/Analiz-Derby-90tv.ir-1.mp4

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۳ ، ۱۷:۰۸
مسعود قاسمی

برنامه نود امشب ۲۶ آبان ماه با محوریت بررسی وضعیت تیم ملی و دربی پیش روی پایتخت از ساعت ۲۲:۴۰ دوشنبه شب آغاز شد.

 در ابتدای این برنامه  ضمن تسلیت عادل فردوسی پور به خاطر ضایعه درگذشت مرتضی پاشایی خواننده جوان در اثر بیماری سرطان ، مجری برنامه نود از مسئولان خواست کمک کنند تا دلایل افزایش سرطان در کشور ما از پارازیت گرفته تا خودروهای بی کیفیت و آلودگی هوا ریشه یابی شود و از دولت و مجلس محترم خواست پیگیری کنند کشور ما چرا یکی از بیشترین آمارهای ابتلا به سرطان در جهان را دارد و در آینده میزان ابتلا به سرطان در کشور کمتر شود.

عادل فردوسی پور همچنین از هواداران تیم ملی خواهش کرد تا روز سه شنبه با حضور در ورزشگاه آزادی تیم ملی را حمایت کنند و بعد از مدت ها که تیم ملی بازی نداشته مردم را صمیمانه دعوت کرد تا حداقل ۲۰ - ۳۰ هزار نفر حضور پیدا کنند تا ورزشگاه خالی نباشد و برای بازی با تیم ملی کره که به قصد انتقام گرفتن با تمام ستاره هایش به ایران می آید تیمشان را تنها نگذارند.

اولین بخش برنامه پخش سوال نظرسنجی پیامکی بود که خواسته شد بینندگان با ارسال یک عدد دو رقمی به شماره ۲۰۰۰۹۰ نتیجه دربی هفتاد و نهم را  پیش بینی کنند.

سپس تصاویری از تمرین تیم ملی کره در تهران پخش شد.(ویدئو)

پس از آن گفتگوی ویژه برنامه از طریق ارتباط تصویری با سرمربی تیم ملی کارلوس کیروش در محل اردوی تیم ملی آغاز شد. بخش اعظم این گفتگو پاسخ به دلایل کم تعداد بودن گل های تیم ملی و برنامه آینده تیم ملی و همچنین وضعیت و شرایط روحی و جسمی بازیکنان بود.(ویدئو گفتگو)

در میان صحبت های کیروش بخش اول از نود تا نود و بررسی حواشی فوتبال هفته پخش شد.(ویدئو)

بخش دوم صحبت های کارلوس کیروش پس از پخش از نود تا نود آغاز شد و کارلوس کیروش ضمن اعلام اینکه بازی یک تیم زمانی پرگل می شود که زیاد تمرین کنند و خوب بازی کنند و تیم ملی ایران کم تمرین می کند و بد بازی می کند از مردم در خواست کرد تا به ورزشگاه بیایند و این نوید را به مردم داد که با لباس یار دوازدهم از مردم استقبال می کند.

عطسه دوباره عادل فردسی پور در میان صحبت های کیروش نیز از قسمت های جالب امشب نود بود.(ویدئو)

پس از صحبت های کیروش ، ایران ۹۰ که این بار به برزیل ایران یعنی آبادان سفر کرده بود پخش شد.(ویدئو)

پس از اینکه برای اولین بار نتایج نظرسنجی پیش بینی دربی پخش شد استقلال با ۴۱ درصد اول بود ، پرسپولیس با ۳۳ درصد دوم و مساوی با ۲۶ درصد در رده آخر.

قرعه کشی مسابقه پیامکی هفته گذشته نیز انجام شده و ۹ نفر برنده اعلام شدند.

سپس سایت رسمی برنامه نود و بخش های مختلف آن بررسی شده و عادل فردوسی پور اعلام کرد امشب یک گفتگوی ویژه با علی کریمی داریم که بخش کمتری از آن در برنامه پخش شده و ویدئوی طولانی آن روی سایت قرار خواهد گرفت.

در ادامه بخش اول مصاحبه علی کریمی در این هفته، پخش شد.(ویدئو)

پس از این بخش مهم ترین اتفاق فوتبالی هفته گذشته یعنی بازداشت شدن محد مایلی کهن به دلیل شکایت علی دایی بررسی شد. (ویدئو)

عادل فردوسی پور اعلام کرد قصد داشتیم به همین خاطر یک نظرسنجی روی سایت قرار دهیم و از مردم بپرسیم حق را به کدام شخص می دهند که پشیمان شدیم.

سپس گزارش ویژه ای درباره طرفداران فوتبال ایران و تیم های پرسپولیس و استقلال در کشور افغانستان پخش شد.(ویدئو)

در ادامه بخش دوم مصاحبه علی کریمی پخش شد.(ویدئو)

بخش سوم این مصاحبه که اختصاصی سایت برنامه بوده و فرصت نشد در خود برنامه پخش شود را نیز می توانید اینجا تماشا کنید. (ویدئو)

همچنین به صورت زنده و از راه دور ارتباطی با محمدحسین میثاقی از شهر هرات افغانستان برقرار شد و درخصوص علاقه مندی مردم این کشور به فوتبال ایران مصاحبه شد.(ویدئو)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۳ ، ۱۷:۰۵
مسعود قاسمی

لینک دانلود گل HD قوچان نژاد به کره جنوبی :


http://static.90tv.ir/38d5bce7/korea0-1iran-ghochannezhad-HD-90tv.ir.mp4

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۳ ، ۱۷:۰۱
مسعود قاسمی

لینک دانلود فیلم شوخی بازیکناان تیم ملی :


http://static.90tv.ir/c4accf15/Shookhi-ba-Bazikonan-01-90tv.ir-1.mp4


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۳ ، ۱۶:۵۹
مسعود قاسمی

لینک دانلود پیش بازی دیدار اسپپانیا - المان: 


http://static.90tv.ir/468007bf/pishbazi-germany-spain27aban-90tv.ir.mp4

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۳ ، ۱۶:۵۵
مسعود قاسمی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۳ ، ۱۶:۵۲
مسعود قاسمی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۳ ، ۱۴:۲۰
مسعود قاسمی

صبح امروز مراسم تشییع پیکر مرحوم مرتضی پاشایی خواننده جوان کشورمان با حضور خیل علاقه‌مندان، جمعی از اهالی ورزش و چهره های سرشناس دیگر از مقابل تالار وحدت برگزار شد.

 پیکر زنده‌یاد مرتضی پاشایی خواننده جوان کشورمان که به دلیل عارضه سرطان درگذشته بود، لحظاتی پیش با بدرقه باشکوه علاقمندان و دوستدارانش راهی بهشت‌زهرای تهران شد تا در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شود.

این مراسم با پخش قطعاتی از آثار این خواننده موسیقی پاپ آغاز شد و گروه های مختلف مردمی از تهران و شهرستان ها با خوانش ترانه های این خواننده و مراسم سنج و دمام نوازی با خانواده این هنرمند فقید ابراز همدردی کردند.

این گزارش اضافه می‌کند در این مراسم باشکوه که از ساعات اولیه صبح با حضور جمع کثیری از علاقمندان در مقابل تالار وحدت آغاز شده بود، محمد علیزاده از خوانندگان کشورمان و بنیامین بهادری هریک ابتدا به همراهی اشعاری پرداخته و سپس در وصف این خواننده جوان صحبت کردند.

علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با این جملات که سلام به همه کسانی که با علاقه و دوستی به اینجا آمدند. در اینجا چهره‌های جوان و نورانی داریم که در این روزها شاهد تجلی احساساتشان بودیم. برای شما ملت بزرگوار که محبت را سرلوحه همیشه زندگی خود قرار داده‌اید آرزوی سلامت می‌کنم.

به گفته وی، یک ماه پیش با مرتضی در مشهد بودیم و به هنرمندان تئاتر جایزه می‌دادیم. برای من جالب بود که اهالی تئاتر از او می‌خواستند که برایشان بخواند و این نشانه همبستگی هنرمندان بود.  در روزهای پایانی عمر مرتضی که برای ملاقاتش به بیمارستان رفته بودم خودش می‌گفت که برایم دعا کنید تا روح من شاد باشد.

محمد علیزاده از خوانندگان پاپ کشورمان نیز در این مراسم گفت: اگر عزتی برای مرتضی هست از خداست. خدایی که در لحظه لحظه‌های زندگی ما راضی بودیم از رضایش و اکنون نیز راضی هستیم از این خواسته‌اش. اکنون از ته قلبم آرامم چرا که مرتضی دوست داشت در قلب مردم باشد و من می‌بینم که اینگونه است.

او خطاب به مرتضی پاشایی گفت: رفیق خیلی خوشحالم که لحظات تلخ و شیرین زندگی ام را با تو تجربه کردم و از شنیدن موسیقی تو به اندازه شنیدن موسیقی خودم لذت بردم.

این خواننده موسیقی پاپ در ادامه صحبت های خود بیان کرد: عمری است که با دلم زندگی می کنم و اگر هم گریه کردم و فیلمبردارها و عکاس ها گریه های من را دیدند بدانند که این گریه ها در مقام محمد علیزاده نبود، من برای برادرم گریه کردم، من برای دوست عزیزم گریه کردم که تا پایان عمر به یاد او خواهم ماند.

وی با تشکر از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر زنده یاد پاشایی تصریح کرد: باید دست این مردم با معرفت و دوست داشتنی را بوسه زد که از نقاط نزدیک و دور برای ابراز احساسات خود این چنین به اینجا آمدند. من از همه شما و از دعاهای خیرتان در این چند روز که با خانواده مرتضی پاشایی بودید، سپاسگزارم و امیدوارم مرتضی همواره در کنار ما باشد.

علیزاده بعد از اجرای قطعه «هواتو کردم» گفت: دوست دوست داشتنی من، دوست مهربان و رفیق بی عقده من، همه در این مدت برای زنده ماندن تو تلاش کردند و هر کاری کردند تا تو بمانی اما نشد ولی تو ما را به بزرگیت ببخش، اگر روزی فرزندی داشتم مطمئن باشید که از عمو مرتضی برایش خواهم گفت که این بار نه به عنوان یک خواننده بلکه به عنوان یک انسان دوست داشتنی همراه من بود چرا که او برای من فقط یک خواننده نبود.

علیزاده در پایان صحبت‌هایش قطعه‌ای را برای حاضران خواند که آهنگش را مرتضی پاشایی ساخته بود.

وی آهنگ جاده «یک طرفه» از آهنگ‌های مرتضی پاشایی خواند و علاقه مندان هم با وی همراهی کردند.

در ادامه این مراسم، عموی مرتضی پاشایی به روی صحنه آمد و گفت: از طرف خودم و خانواده مرتضی از همه شما عزیزان تشکر می‌کنم. از اینکه در این مراسم باشکوه شرکت کردید ممنونم.

وی با بیان اینکه دعای دوستداران مرتضی او را یکسال در برابر بیماری مقاوم کرد گفت: پزشکان سال گذشته مرتضی را جواب کردند و دیگر امیدی به زنده ماندنش نداشتند اما دعاهای شما باعث شد تا او یک سال دیگر در میان ما باشد و این هدیه‌ای بود از طرف خدا. از شما می‌خواهم که برای آرامش روح مرتضی در روزهای آینده نیز با آرامش و با شکوه در مراسم او شرکت کنید.

ناصر پاشایی پدر مرتضی پاشایی  روضه‌ای برای امام حسین (ع) خواند و عنوان کرد که فزندش در آخرین روزهای زندگیش از او خواسته تا این روضه را برایش بخواند.

بنیامین بهادری از خوانندگان کشورمان هم روی سن حاضر شد و قطعه‌ای «صدای بیصدا» فرهاد را قرائت کرد.

در ادامه هم قطعه "یکی هست تو قلبم" از اجراهای مرتضی پاشایی را همراه با مردم زمزمه کرد.

در انتها نیز با بدرقه رسمی و با شکوه پیکر مرتضی پاشایی از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا تشییع شد تا در آنجا به خاک سپرده شود.

در این مراسم، جمع کثیری از علاقمندان، هنرمندان، ورزشکاران، اهالی سینما و تئاتر حضور داشته و اجرای برنامه برعهده سجادی بود.

تعداد زیادی از طرفداران و علاقه مندان این خواننده موسیقی پاپ نیز از شهرستان های مختلف در مراسم تشییع پیکر حضور داشتند که با توجه به آیین های عزاداری هر استان، برنامه های کوتاهی به صورت خودجوش و مردمی اجرا شد.

برای این برنامه سخنرانی‌های فراوانی درنظر گرفته شده بود، اما به دلیل استقبال زیاد و حضور حاضران فراوان در مقابل تالار وحدت تمامی این برنامه‌ها کنسل شد. اما محمد علیزاده که از دوستان نزدیک وی و از خوانندگان پرطرفدار کشور است به اجرای برنامه پرداخت.

پیکر زنده‌یاد مرتضی پاشایی لحظاتی پیش به سوی قطعه هنرمندان با بدرقه بسیار پرشور راهی شد و از بلندگوهای مراسم اعلام شد علاقمندانی که می‌توانند با وسیله شخصی و یا با وسایل نقلیه تدارک دیده شده به سمت بهشت‌زهرا می‌توانند حرکت کنند.

حضور زیاد علاقه‌مندان مرتضی پاشایی در اطراف تالار وحدت به حدی بود که خیابان‌های اطراف دچار ترافیک شدید شده و رفت در آن به کندی صورت می‌گیرد.

خیابان شهریار تهران و بخش هایی از خیابان های مجاور به دلیل ازدحام جمعیت به طور کامل مسدود شده بود. ازدحام جمعیت و ترافیک کم کم به خیابان های دیگر و حتی خروجی های متروهایی که نزدیک به خیابان های منتهی به آن منطقه است،‌ کشیده شد.

با وجود پایان گرفتن مراسم تشییع پیکر در تالار وحدت، اما مردم همچنان در تالار حضور داشتند تا از نزدیک با هنرمندان و خوانندگان محبوب خود دیدار کنند.

محمد رضا گلزار، سید جواد هاشمی، فرزاد حسنی، محمد علیزاده، سیروان خسروی، زانیار خسروی، بهنام صفوی، سیاوش خیرابی، شیلا خداداد، بهنام صفوی، مجید شهریاری، امین حیایی، محسن یگانه ، پیروز ارجمن ، لیلا بلوکات ، سیدمرتضی حسینی، حبیب کاشانی و دیگر هنرمندان و ورزشکاران از مهمانانی هستند که در محوطه تالار وحدت حضور داشتند.

روابط عمومی رسانه ملی درگذشت مرتضی پاشایی را تسلیت گفت

به مناسبت درگذشت مرحوم مرتضی پاشایی پیام تسلیتی از سوی اداره کل روابط عمومی رسانه ملی برای خانواده وی صادر شد.

متن این پیام به این شرح است: «به نام خدا 

مرتضی پاشایی فرزند هنرمند سرزمین هنر خیز ایران اسلامی بار سفر بست و با کوله باری از محبت و عشق به مردم قدرشناس وطنش از دیار فانی به سرای باقی شتافت و در جوار رحمت حق آرام گرفت.

روابط عمومی رسانه ملی فقدان این هنرمند را که در عمر کوتاه اما پر بارش توانست با صدایی صمیمی و ماندگار ،  بسیاری از مردم به ویژه جوانان را گرد شمع وجود خود جمع کند به شما خانواده غم دیده، جامعه هنری و دوستداران داغدارش تسلیت می گوید و از خداوند سبحان آرزوی صبر برای بازماندگان مسئلت دارد.»

مرتضی پاشایی خواننده تیتراژ برنامه «ماه عسل» جمعه گذشته پس از تحمل یک دوره سخت بیماری سرطان درگذشت. «نگران منی» از مشهور ترین ترانه های این خواننده فقید است. پاشایی خواننده، آهنگساز و نوازنده موسیقی پاپ، متولد ۱۳۶۳ بود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۳ ، ۱۳:۳۹
مسعود قاسمی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۳ ، ۱۳:۳۷
مسعود قاسمی

 مهدی تاج از صدور حکم بازداشت مهرداد پولادی از سوی مراجع قضایی خبر داد.

 تاج در این رابطه گفت: «ما به دنبال حل و فصل بی سر و صدای ماجرای این بازیکن بودیم اما رفتار وی موجب شد مراجع قضایی وارد عمل شوند و حالا باید این بازیکن در مراجع قضایی حاضر شود و به سوالات مرتبط با ماجرای خدمتش پاسخ دهد.»

وی افزود: «ما قصد نداشتیم این مسأله رسانه‌ای شود اما رفتار مهرداد پولادی و اظهارات غیرمسئولانه این بازیکن کار را به جایی رساند که مراجع قضایی وی را با صدور احضاریه به دادسرا فرا خواندند تا به پرونده خدمت سربازی این بازیکن رسیدگی کنند.»

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به تخلف فاحش این بازیکن گفت: «همانگونه که پیش از این نیز مطرح کردم، تا مادامی که مشکل خدمت و وضعیت سربازی این بازیکن روشن نشود، این بازیکن اجازه حضور در تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی را ندارد.»

تاج افزود: «تنها راه حل این است که وی به ایران بازگردد و پس از حضور در مراجع قضایی ابتدا درباره تخلف خود صحبت کند سپس از سوی نظام وظیفه مشکل خدمتی خود را حل کند و در یک تیم نظامی مشغول به فعالیت شود، آنگاه می‌تواند به تیم ملی برگردد.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۳ ، ۱۳:۳۰
مسعود قاسمی

محمد مایلی کهن که با شکایت علی دایی روانه زندان شده بود امروز(شنبه) از زندان اوین آزاد شد.

به گزارش وبسایت نود، مایلی کهن برای مواجه نشدن با خبرنگاران از یکی از درهای فرعی این زندان خارج شد. مایلی کهن پنج روز در بازداشت بود و دقایقی پیش از این زندان آزاد شد.

علی دایی شاکی محمد مایلی کهن روز چهارشنبه هفته گذشته طی بیانیه ای ازمایلی کهن ابراز رضایت کرد و صبح امروز رضایت نامه کتبی خود را به شعبه دادگاه تسلیم کرد تا موجبات آزادی مایلی کهن فراهم شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۳ ، ۱۸:۴۵
مسعود قاسمی

 دروزاه بان پرسپولیس در اظهارنظری مدعی شد، ۴ عدد اوست نه استقلالی ها!

 حضور همزمان نیلسون برزیلی و سیدمهدی رحمتی در نمایشگاه مطبوعات باعث شد کری میان هواداران استقلال و پرسپولیس بالا بگیرد. نیلسون و رحمتی برخورد صمیمانه‌ای با هم داشتند و رفتارهای‌شان به‌شدت دوستانه بود. رحمتی که انگار یک دوره با نیلسون همسایه بود، سراغ خانه جدید دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس را گرفت و او هم جواب داد از حوالی خانه رحمتی به منطقه دیگری رفته است.
اما بخش جالب حضور همزمان نیلسون و رحمتی، جدا از برخورد دوستانه این دو دروازه‌بان با هم، شوخی‌های‌شان با هواداران استقلال و پرسپولیس بود. وقتی استقلالی‌ها سر به سر نیلسون می‌گذاشتند و به او عدد ۴ نشان می‌دادند، نیلسون با لهجه خاص و لحن جالب خود جواب می‌داد: «فقط ۶تایی‌ها»... نیلسون که با رفیق برزیلی‌اش آمده بود، به شوخی می‌گفت: «این آدم‌ها دارند من را تشویق می‌کنند، عدد ۴، عدد من است نه استقلالی‌ها چون ۴ دربی پشت سر هم مقابل استقلال گل نخوردم.» نیلسون همچنین وقتی یکی از او پرسید فکر می‌کنی در دربی درون دروازه پرسپولیس باشی؟! گفت: «امیدوارم باشم ولی اگر نباشم یک تصمیم جدید می‌گیرم.» نیلسون یکی از محبوب‌ترین چهره‌هایی بود که به نمایشگاه آمد و حضورش هیجان‌انگیز بود. درست مثل مهدی رحمتی که استقلالی‌ها تشویقش کردند و پرسپولیسی‌ها سر به سرش گذاشتند.

رحمتی: شیرین عسلم تو خوبــی!
رحمتی ساعتی که در غرفه خبرورزشی بود، مورد توجه هواداران فوتبال قرار گرفت. او وقتی در جمع حاضران با دوقلوهای استقلال و پرسپولیس روبه‌رو شد، به آنها گفت شما چه دوقلوهای جالبی هستید که یکی قرمز است و دیگری آبی؟! شما با هم دعوا نمی‌کنید؟! البته بعداً کاشف به عمل آمد که هر دو استقلالی هستند و یکی از آنها فقط برای تنوع تیپ قرمز زده است. در این میان یکی از هواداران پرسپولیس بالای ۱۰ بار به رحمتی گفت شیش‌تایی‌ها که بالاخره صدای رحمتی درآمد و جواب داد: «شیرین عسلم به خدا شنیدم، اصلاً تو خوبی، من بلد نیستم کری بخونم!»

شوخی رحمتی با نیلسون
تو هر روز پررنگ​تر می‌شوی، من خوش‌​تیپ‌تر ...
برخورد گرم و صمیمانه این دو دروازه‌بان تمامی حاضران را تحت تأثیر قرار داد و آنها از این که این دو یکدیگر را در آغوش گرفته، تعجب کردند! مهدی رحمتی که با زبان انگلیسی با نیلسون حرف می‌زد، به شوخی گفت: نیلسون تو هر روز پررنگ​تر می‌شوی و من هر روز خوش‌تیپ‌تر... نیلسون نیز در جواب گفت: مطمئن باش دیگر از این تیره​تر نمی‌شوم!
دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس بعد به رحمتی پیشنهاد انداختن عکس یادگاری دو نفره را داد و از او درباره شرایطش در پیکان پرسید و گفت: شنیده‌ام عملکرد بسیار خوبی در این تیم داری و در هر بازی موقعیت‌های زیادی را از حریفان می‌گیری! رحمتی ضمن ارائه توضیح درباره شرایطش در پیکان از نیمکت‌نشینی نیلسون در بازی‌های اخیر پرسید و او با خنده گفت: همه چیز درست می‌شود.

هواداران استقلال خطاب به نیلسون :
امیدواریم در دربی سوشا دروازه‌بان باشد!
نیلسون دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس محبوبیت زیادی بین هواداران این تیم دارد. او در این مدت که ساکن ایران است و پیراهن قرمزپوشان پایتخت را پوشیده، توانسته خودش را در دل هواداران پرسپولیس جا دهد. نیلسون در بین استقلالی‌ها نیز فوتبالیست محبوبی است و آنها به وی علاقه دارند. دیروز و در نمایشگاه مطبوعات طرفداران استقلال با دیدن این دروازه‌بان واکنش‌های جالبی از خود نشان می‌دادند. بسیاری از آنها خطاب به او درباره دربی می‌پرسیدند و وقتی عدد ۴ را نشانش می‌دادند وی به سرعت عدد ۶ را نشان می‌داد. جالب است بدانید وقتی استقلالی‌ها به نیلسون می‌گفتند امیدواریم در روز دوم آذر نیمکت‌نشین باشی و سوشا مکانی درون دروازه قرار بگیرد می‌خندید و می‌گفت هر چه درخشان تصمیم بگیرد...

رحمتی: مرتضی دوست‌داشتنی بود
سیدمهدی رحمتی در نمایشگاه مطبوعات بود که خبر درگذشت پاشایی را شنید. این خبر به حدی سیدمهدی را ناراحت کرد که او به​هم ریخت و دیگر حال و حوصله حرف زدن هم نداشت. رحمتی در این مورد گفت: این اواخر به عیادتش رفتم و قبلاً هم چند بار در کنسرت او همراه خانواده‌ام شرکت کرده بودم. یک موجود دوست‌داشتنی بود و حیف شد دیگر در جمع ما نیست. خدا رحمتش کند. کاش هنوز بود و باز هم برای ما می‌خواند.


چراغ سبز رحمتی به استقلالی‌ها
 اگرچه استقبال از دروازه‌بان پرسپولیس کم نبود اما هواداران از رحمتی بیشتر سؤال می‌پرسیدند و یکی از سؤال‌های تکراری بازدیدکنندگان از رحمتی، احتمال بازگشت این دروازه‌بان به استقلال بود که سیدمهدی رحمتی در جواب این گروه می‌گفت؛ ان‌شا‌ء‌ا...، اگر خدا بخواهد برمی‌گردم. همین جواب کوتاه و امیدوارکننده باعث شده بود هواداران استقلال از احتمال پیوستن رحمتی به استقلال سخن بگویند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۳ ، ۱۴:۲۰
مسعود قاسمی

متاسفانه امروز (جمعه) خواننده جوان و بسیار خوش صدامون مرتضی پاشایی به علت ایست قلبی در گذشت .

تسلیت به همه طرفداران این خواننده دوست داشتنی و خواننده محترمشون.


«مرتضی پاشایی» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری مهلک سرطان صبح امروز جمعه 23 آبان درگذشت.

به گزارش «تابناک»؛ مرتضی پاشایی مدت‌ها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد که با تشدید بیماری از روز جمعه 16 آبان ماه در بخش ICU بیمارستان بهمن بستری شده بود، ساعاتی قبل در گذشت.

مرتضی پاشایی (متولد 5/20/1363) خواننده، نوازنده، آهنگساز پاپ فارسی است. او دانشجوی رشته گرافیک بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشته است. موسیقی را از سن چهارده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.

پاشایی اخیرا با وجود بیماری ترانه «نگران منی» را برای برنامه ماه عسل به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی اجرا کرده بود که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت.

پاشایی در طی روزهای گذشته روند بهبود را طی می‌کرد و حتی به بخش منتقل شده بود اما به یکباره حال وی وخیم شد و حدود ساعت 10:30 امروز (جمعه 23 آبان) در بیمارستان بهمن درگذشت و هم‌اکنون نیز پیکر وی به سردخانه منتقل شده است و مسولان این بیمارستان از هواداران این خواننده جوان درخواست کرده‌اند تا در مقابل بیمارستان بهمن تجمع نکنند.

دکتر «حسن توکلی» پزشک معالج این خواننده گفت: «مرتضی مبارزه سختی را با بیماری‌اش داشت و در حالی که از زمان تشخیص بیماری ما فقط سه ماه پیش بینی ادامه حیات را برای وی کرده بودیم، مرتضی چیزی حدود ۱۱ ماه جنگید و تا لحظه آخر هم کوتاه نیامد. تیم پزشکی این هنرمند ‌‌نهایت تلاش خود را در مراحل مختلف درمانی این هنرمند انجام داد و در مقاطع مختلف با پرتو درمانی و شیمی درمانی سعی در مهار سرطان داشت ولی متاسفانه اوضاع جوری مساعد نشد و سرطان به تمام بدن پاشایی سرایت کرده بود.


مراسم تشییع پیکر «مرتضی پاشایی» صبح روز یکشنبه 25 آبان ماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان برگزار خواهد شد.

روحش شاد و یادش گرامی باد 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۳ ، ۱۳:۵۲
مسعود قاسمی

لینک دانلود گل زیبای مسی به ایران :


http://static.90tv.ir/b560f8e6/Messi-Arg-ir-HD-90tv.ir.mp4

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۳ ، ۰۹:۵۱
مسعود قاسمی

لینک دانلود 10 گل برتر 2014 با لینک مستقیم با کیفیت :


http://static.90tv.ir/3804a9c7/fifa_puskas_award2014-90tv.ir.mp4

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۳ ، ۱۳:۴۳
مسعود قاسمی

لینک دانلود فیلم تمامی گل های جام جهانی 2014 با کیفیت عالی:

http://static.90tv.ir/2c0bb251/wlc2014-goals-90tv.ir.mp4

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۳ ، ۱۳:۴۱
مسعود قاسمی

لینک مستقیم دانلود بازی زیبای ارزانتین - کرواسی :


http://static.90tv.ir/16e9f5d8/argentina2-1croatia-90tv.ir.mp4

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۳ ، ۱۳:۴۰
مسعود قاسمی

مربی تیم ملی و دستیار کارلوس کروش به حرف های علی دایی در برنامه ۹۰ که گفته بود علاقه ای به ارتباط با علی کریمی ندارد و معتقد است کبوتر با کبوتر، باز با باز باید پرواز کند، واکنش نشان داد و حرف های جالبی به زبان آورد.

به گزارش وب سایت نود، زندانی شدن محمد مایلی‌کهن همه دوستداران و اهالی فوتبال را غافلگیر کرد، طرفداران فوتبال در کشور می‌خواستند به هر نحوی که شده از صحت این مطلب و ادامه ماجرا باخبر شوند. دوستان و آشنایان و شاگردان مایلی‌کهن نگران‌تر از دیگران از پاسخگویی به مردم عاجز بودند... راستش را بخواهید چگونگی این داستان هنوز برای صاحب‌نظران جای سؤال است که چرا علی دایی روی شکایت خود ایستاد و به چه دلیل محمد مایلی‌کهن برای رفتن به زندان این قدر عجله داشت و اصرار ورزید؟!

طی روزهای اخیر خیلی‌ها پیرامون این اتفاق مصاحبه کردند و به اظهار نظر پرداختند اما علی کریمی به‌رغم گفت‌وگوی تلویزیونی پرسروصدای خود با برنامه ۹۰ در این رابطه حرفی نزده بود تا اینکه دیروز تصمیم گرفت سکوت خود را بشکند.
مصاحبه تلفنی با علی کریمی آن هم پس از مدت‌ها ما را حسابی غافلگیر کرد و حالا از شما دعوت می‌کنیم ماحصل آن را در قالب مصاحبه بخوانید، مصاحبه‌ای که هیچ نیازی به ضبط‌ صوت و... نداشت و بدون کم و کاست از نظرتان می‌گذرد.


* لابد از ماجرای زندانی شدن محمد مایلی‌کهن باخبر شدید؟
متأسفانه اتفاق خیلی بدی افتاده است که ظاهراً کاری هم دیگر از کسی برنمی‌آید. باید جلوی این اتفاق پیش از این گرفته می‌شد تا کار به اینجا نکشد که... (سکوت می‌کند)


* مقصر چه کسی است؟
بحث من مقصر و این حرف‌ها نیست. معتقدم محمد مایلی‌کهن مثل همیشه روی حرفش و اعتقادی که دارد ایستاد و این حکم هم برایش صادر شد.


* ولی آن طرف ماجرا یعنی علی دایی هم اعتقاد دارد که محمد مایلی‌کهن به خانواده‌اش اهانت کرده و به همین دلیل تا آخر شکایت خود را پیگیری کرده است؟
(با لحنی تند) ما که اهانتی در حرف‌های مایلی‌کهن ندیدیم. شما بگویید حاجی چه اهانتی به آقایان کرده است؟ (توضیحی درباره یک مصاحبه مایلی‌کهن داده و تأکید می‌کنیم که به هر حال درست نیست در یک دعوای فوتبالی پای خانواده کسی وسط بیاید یا مسائل شخصی پیش کشیده شود و این نحو گفتار پسندیده نیست و بهتر است مایلی‌کهن هم با خود علی دایی درگیر می‌شد نه اینکه...) ببینید، آن حرف مال کی بوده است؟!


* به تازگی بوده و...
خدا رفتگان شما را بیامرزد! ماشاء‌ا... به لطف تکنولوژی همه شما خبرنگاران از این امکانات برخوردارید که بلافاصله بگردید و تاریخ مصاحبه‌ها را پیدا کنید. همین الان هم بروید و ببینید که مایلی‌کهن چه زمانی این حرفی که شما به صورت خصوصی به من زدید را مطرح کرده است؟ (بدون آن که منتظر پاسخ ما شود ادامه می‌دهد) اما شکایت آقایان مال امروز و این حرف نیست. از مدت‌ها قبل شکایت کرده‌اند. ضمناً تا آنجایی که من مایلی‌کهن را می‌شناسم حاجی از این مرام‌ها ندارد که به خانواده کسی توهین کند!‌ به هر حال اتفاقی که نباید می‌افتاد، افتاد. از فردا این حرکت زشت بدعت می‌شود و همه از هم شکایت می‌کنند. هر کس علیه کسی مصاحبه کند باید به زندان برود و حبس بکشد و این واقعاً مسخره است!


* با این حساب علی کریمی که به انجام مصاحبه‌های جنجالی و تند شهره است، باید ساکت شود (به شوخی) از شکایت و شکایت‌کشی‌های احتمالی واهمه‌ای ندارید؟
از قول من بنویسید اگر یک روز از زندگی علی کریمی مانده باشد حرف دلم را می‌زنم و از شکایت و شکایت‌کشی نمی‌ترسم. فقط آن بالایی است که علی کریمی را می‌ترساند نه این و آن!


* یعنی علی کریمی هم می‌خواهد ادامه‌دهنده راه مایلی‌کهن باشد؟!
آدم با آدم فرق می‌کند. حاجی‌مایلی سیستم زندگی خودش را دارد و من هم روش خودم را دارم. خودتان هم می‌دانید زیاد اهل مصاحبه نیستم و بر خلاف بعضی‌ها حرفم را پس نمی‌گیرم (به شوخی ادامه می‌دهد) لابد الان هم شما دارید صدایم را ضبط می‌کنید چون این روزها مد شده، همه صدای یکدیگر را ضبط می‌کنند!


* نه! مصاحبه با علی کریمی نیازی به ضبط‌ صوت ندارد. راستی روی حرف‌هایتان در برنامه ۹۰ هستید؟
چرا نباشم؟ فیلمش موجود است. خودم آن حرف‌ها را زدم، بدلی هم ندارم که جای علی کریمی صحبت کند، داداش دوقلو هم که ندارم. آن مصاحبه حرف‌های دل خودم بود که زدم و فکر نمی‌کنم صحبت بدی را مطرح کرده باشم.


* برخی‌ها معتقدند اسطوره‌ها نباید به جان هم بیفتند!
(ناگهان عصبانی می‌شود) کی گفته من اسطوره هستم؟ اصلاً خوشم نمی‌‌آید کسی به من اسطوره بگوید. لطفاً شما هم به من اسطوره نگویید و از بقیه هم می‌‌خواهم چنین لقبی به علی کریمی ندهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۳ ، ۱۳:۳۶
مسعود قاسمی

«تلافی‌اش را درمی‌آورم، وقتی دروازه خالی را گل نزدم، آن وقت می‌فهمد که با کی طرف است.» « آنقدر گل می‌خوریم که همین امشب اخراجش کنند تا بفهمد چطور با بچه‌های تیم حرف بزند.» «خیلی رو دارد، ببین وقتی تیم عقب است چه چیزهایی به ما می‌گوید.» این جملات را شاید بسیاری از مربیان اخراج شده به نزدیکان و دوستان‌شان می‌گویند.


پس از اخراج، دستیار یا یکی از عوامل تیم به مربی اخراجی می‌گوید بازیکنان این‌طور برایت دسیسه چیده‌اند که کله‌پایت کنند. این یک داستان کلی است و فقط در فوتبال ایران نیست که چنین اتفاقاتی می‌افتد. در همه جای فوتبال جهان، داستان‌هایی از این دست وجود دارند و سینه‌به‌سینه و نسل به نسل منتقل می‌شوند. اینکه چطور بازیکنان یک تیم کاری کردند تا سرمربی و مربیان و حتی مدیر یک باشگاه اخراج شوند؛ با کم‌کاری در زمین و گل‌خوردن‌های عمدی و شکست‌های تلخ و سنگینی که دست مربی هم نیست.


اما یک نکته مهم وجود دارد؛ اینکه با اخراج سرمربی، بازیکن تیم می‌ماند و این مربی است که باید برود. مطمئنا بازیکنان زیربار چنین خیانت‌هایی نمی‌روند. مطمئن باشید آنها تا لحظه مرگ‌شان حتی اگر خیانت هم کرده باشند چیزی نمی‌گویند اما ماجرای مهم این است که مربیان پس از اخراج‌شان افشاگری می‌کنند و از خیانت بازیکن یا بازیکنان حرف می‌زنند. همین یکی دو هفته پیش بود که پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال از خیانت چند بازیکن در آخرین دربی که سرمربی استقلال بود، حرف زد.


دربی معروف ۳-۱۰-۱۰ که ایمون زاید در ۱۰ دقیقه نسخه استقلال مظلومی را که دو هیچ هم جلو بود، را پیچید. مظلومی می‌گوید تا دقیقه ۸۰ همه چیز خوب بود اما در ۱۰ دقیقه دو سه بازیکن استقلال کم‌کاری کردند تا تیم ببازد و هم کورس قهرمانی را از دست بدهد و هم مقدمات برکناری سرمربی آن زمان استقلال فراهم شود. البته مربیان در این‌گونه مواقع هم از کسی نام نمی‌‌برند، همان‌طور که مظلومی هم فقط کد داده بود و نام کسی را نبرد. البته اگر فیلم بازی را در ۱۰ دقیقه پایانی نگاه کنید کاملا متوجه می‌شوید که کدام بازیکنان به مظلومی خیانت کرده‌اند. ولی چند باری هم چند مربی به شکل آشکار از خیانت‌های بازیکنان‌شان حرف زدند.


در فوتبال ایران از این بازی‌های مشکوک زیاد داریم. مخصوصا در لیگ‌های یک، دو و سه که پارسال درباره پرونده‌های تبانی و خیانت بازیکنان به تیم‌هایشان، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرونده‌ای قطور تشکیل داد و درنهایت حکم‌های نسبتا سنگینی را صادر کرد. فیفا این اتفاقات را جزء مچ فیکسینگ یا اخلال‌گری در جریان مسابقات فوتبال می‌داند چراکه فرضش این است که بازیکنانی که قصد دارند با کم‌کاری، تیم‌شان گل بخورد و شکست را پذیرا شود، با شرکت‌های شرط‌بندی معامله کرده‌اند، بنابراین نتیجه بازی را آن‌طور که بنگاه‌های شرط‌بندی می‌خواهند پیش می‌برند، فرضی که شاید غلط هم باشد و فقط به قصد زمین زدن مربی و مدیر و باشگاه بازیکنان می‌خواهند چنین کارهایی را انجام دهند.


اما فیفا برخوردهای سنگینی با این بازیکنان دارد. محرومیت‌های مادام‌العمر و سنگین یا جریمه‌های مالی سنگین در انتظار این بازیکنان است. البته تشخیص خیانت هم کار ساده‌ای نیست. فیفا برای اینکه بداند آیا بازیکنان واقعا خیانت کرده‌اند یا نه هم راهکارهای جالبی دارد. چند کارشناس را در نظر می‌گیرد تا فیلم بازی‌ها را ببینند و آن وقت قضاوت کنند که آیا واقعا بازیکنان کم‌کاری کرده‌اند یا نه. کاری سخت و به مراتب دشوارتر از قضاوت. در هر حال در این پرونده قصد داریم به بهانه ادعاهای پرویز مظلومی چند بازی مشکوک تاریخ فوتبال ایران را بازخوانی کنیم؛ بازی‌هایی که سرمربیان تیم‌ها پس از آن مدعی شدند به آنها خیانت شده است؛ آن هم در روز روشن و وسط مستطیل سبز. بازیکنان و درکل کسانی که متهم می‌شوند مربیان را به توهم توطئه محکوم می‌کنند. این معادله دوطرفه به این راحتی‌ها حل نمی‌شود.


خیانت در عین رفاقت 


واژه خیانت واژه ترسناکی است. اصلا شنیدنش در هر جا و مکان تن آدم را می‌لرزاند. خیانت یک واژه با بار منفی است و ذات خودش هم منفی است.  وقتی پای خیانت به مستطیل سبز کشیده می‌شود آن وقت ماجرا دردناک‌تر است، چراکه فوتبال یک ورزش تیمی است و اعضای یک تیم با هم همدل و هم‌جهت و رفیق هستند و اگر خیانت در مستطیل سبز اتفاق بیفتد آن وقت است که اوج خیانت در رفاقت تیمی رخ می‌دهد تا تراژدی دردناکی شکل بگیرد؛ دردی که البته هیچ درمانی نخواهد داشت.  خیانت درست مثل خنجرزدن از پشت است با این تفاوت که درد خنجر با تاخیر حس می‌شود.


دربازی شش تایی خیانت شد؟ 


جواد الله‌وردی را اهالی فوتبال می‌شناسند؛ مدافع سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس. او پارسال به برنامه خط قرمز شبکه دو رفت و روی آنتن اشک ریخت و از ماجرایی سخن گفت که سال‌ها در گنجه اسرار فوتبال ایران مانده بود. اینکه او در دربی معروف شش تایی‌ها در شهریور ۵۲ به تیم تاج خیانت کرده یا نه. آن زمان که تاج شش بر صفر از پرسپولیس شکست خورد، تیمسار خسروانی رئیس باشگاه تاج، که بازی را خودش آنالیز کرده بود پس از پایان بازی به رختکن تاج می‌رود و با صدای نعره‌وار می‌گوید: «می‌‌دم سر تک‌تک تون رو ببرن، بگذارن بالای نیزه‌های دم در باشگاه تا همه مردم به تماشای شما بنشینن.» بعد رو به جواد الله‌وردی می‌کند: «دلت خنک شد؟ این‌طور آبروی تیم رو حفظ می‌کنی؟وادادی که چی؟ چقدر گرفته بودی از پرسپولیسی‌ها؟ هان؟ از علی عبده چقدر گرفته بودی؟» نعره‌هایش کل ورزشگاه آزادی را فرا می‌گیرد. علی عبده مالک باشگاه پرسپولیس است. خسروانی سر و صدا را ادامه می‌دهد: «فکر کردید من احمقم؟ من خودم مربی فوتبالم، آقای الله‌وردی روی چهار گل مقصر بودی، تو از این لحظه به بعد اخراجی. هیچ جایی در تیم تاج نداری. تو اخراجی.» الله‌وردی چند روز بعد رضایتنامه‌اش را می‌گیرد و با باشگاه تسویه ‌حساب می‌کند. خبر پیوستنش به پرسپولیس فصل تازه‌ای را در زندگی الله‌وردی رقم می‌زند. او به تیم رقیب می‌پیوندد تا خسروانی روز بعد از پیوستن جواد الله‌وردی روی سر بازیکنان تاج دوباره داد بزند: «سر همه‌تان را می‌برم و می‌گذارم سر در باشگاه تا همه بدانند که چطور این همه بازیکن، نتوانستند یک خائن را بشناسند.» البته این جمله را خسروانی در رختکن پس از شکست شش بر صفر هم می‌گوید: «سر همه شما را می‌برم و می‌گذارم سر در باشگاه تا ابدالدهر همه بدانند که شما به تیم تاج خیانت کردید.» الله‌وردی سال قبل با چشمان اشک‌آلود درباره این ماجرا حرف زد و گفت که این تلقی مدیران و مربیان وقت است و البته او اصلا به تاج آن زمان و استقلال این زمان خیانت نکرده است و از لج حرف‌هایی که رئیس باشگاه به او زده به تیم رقیب یعنی پرسپولیس رفته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۳ ، ۱۳:۳۴
مسعود قاسمی

علی رضایت داد تا مایلی‌کهن از زندان آزاد شود.

به گزارش وب سایت نود،  علی دایی با انتشار متنی مراتب گذشت خود نسبت به حکم صادره درباره محمد مایلی‌کهن را اعلام کرد. شرح کامل این متن را در زیر بخوانید:

به نام آن که اگر حکم کند همه محکومیم

خداوند نبخشد بنده‌ای را که از سختی و گرفتاری دیگران خشنود باشد.

آنچه در روزهای اخیر رقم خورد محصول اتفاقات و رفتار و گفتارهایی بود که مدت‌ها تکرار می‌شد و مرا در جایگاه مجرم می‌نشاندند و هر آنچه بر زبان‌شان می‌آمد نثار من و خانواده‌ام می‌کردند بی‌آنکه دلیل خصومت‌شان را بدانم. مرا مغرور می‌خواندند بی‌آنکه کسی از آنها بپرسد ولو اگر علی دایی مغرور باشد چه ارتباطی به شما دارد؟

در روزهایی که بدترین نسبت‌ها را به من و خانواده‌ام می‌دادند و همه سکوت کرده بودند چه می‌شد کرد جز اینکه دست به دامان قانون شوم؟ قانونی که قبلاً هم رأی خود را در این باره صادر کرده و من از حقم گذشته بودم.

این بار روند پرونده به سمتی منتهی شد که مجازات فرد مقصر فقط مجازات خود او نبود. رفتن به حبس یک نفر، خیلی‌ها و به خصوص خانواده‌اش را مکدر می‌کند و قسم می خورم بارها و بارها به این مسائل فکر کردم اما وقتی متولی امامزاده حرمت امامزاده نگه ندارد و کسی که قانون او را محکوم کرده از کرده‌اش پشیمان نیست تکلیف طرف مقابل چه باید باشد؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۳ ، ۱۳:۳۰
مسعود قاسمی


 لینک دانلود قشنگ ترین گل های تاریخ فوتبال

 http://static.90tv.ir/9017a146/topgoals-part1-90tv.ir.mp4

۹ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۴:۰۳
مسعود قاسمی

علاقه مندا به بازی pes خدمت شما عرض کنم pes2015  که 22 ابان ماه عرضه  می شه . این فیلمی که براتون گذاشتم تیزر بازی هست امید وارم خوشتون بیاد 


لینک دانلود تیزر بازی pes15:

http://static.90tv.ir/3e726f9/t-pes15-90tv.ir.mp4

۴ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۳:۵۹
مسعود قاسمی

اگه دنبال قشنگ ترین  2014 اونم با کیفیت HD هستی لینک دانلودی که دادم روش کلیک کن عالیه 

گل دی ماریا اول 

نبینی از دستت رفته ها 


لینک دانلود قشنگ ترین گل های 2014 :

http://static.90tv.ir/60ad016d/Leic-ManU-dimaria-HD-90tv.ir.mp4

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۳:۲۰
مسعود قاسمی

لینک دانلود فیلم قشنگ ترین گل به خودی:

http://static.90tv.ir/88f7078a/zibatarin-goalbekhodi-90tv.ir.mp4

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۳:۱۳
مسعود قاسمی

۴ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۲:۴۹
مسعود قاسمی

برنامه جدید هفته ۱۵ لیگ برتر و مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد.

 این برنامه به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۹ آبان ۹۳

نفت مسجد سلیمان-ملوان-شهید بهنام محمدی-مسجد سلیمان-ساعت ۱۵

جمعه ۳۰ آبان ۹۳

سایپا-فولاد مبارکه سپاهان-انقلاب کرج-ساعت ۱۵

پیکان-استقلال خوزستان-دستگردی تهران-ساعت ۱۵

نفت تهران-تراکتورسازی-تختی تهران-ساعت ۱۵

شنبه اول آذر ۹۳

فولاد خوزستان-صبا قم-غدیر اهواز-۱۵

ذوب آهن –پدیده خراسان-فولاد شهر اصفهان-ساعت ۱۵

یکشنبه ۲ آذر ۹۳

گسترش فولاد-راه آهن –اختصاصی گسترش تبریز-ساعت ۱۴

استقلال تهران- پرسپولیس-آزادی تهران-ساعت ۱۸

هفته شانزدهم-بزرگداشت روز جهانی معلولان

دوشنبه ۱۰ اذر ۹۳

نفت تهران- پرسپولیس- تهران -  ورزشگاه تختی تهران  -۱۴:۳۰

استقلال تهران-راه آهن –ورزشگاه ازادی –ساعت ۱۸

ذوب آهن –صبای قم-ساعت ۱۵-فولاد شهر اصفهان

سه شنبه ۱۱ آذر ۹۳

فولاد خوزستان-تراکتورسازی-ساعت ۱۵-غدیر اهواز

ملوان-پدیده خراسان-ساعت ۱۴:۳۰-تختی انزلی

پنجشنبه ۱۳ آذر ۹۳

نفت مسجد سلیمان-سایپا –ساعت ۱۵- ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان

گسترش فولاد-استقلال خوزستان-ساعت ۱۴-اختصاصی گسترش تبریز

پیکان-فولاد مبارکه سپاهان-ساعت ۱۵-شهید دستگری تهران

با توجه به برگزاری مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امکان تغییر در مسابقات هفته شانزدهم در خصوص تیمهای حاضر در جام حذفی وجود دارد.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۲:۳۷
مسعود قاسمی

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۶:۵۴
مسعود قاسمی

برنامه نود ۱۹ آبان از ساعت ۲۲:۳۸ امشب با محوریت بررسی بازی های هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه های کشور و پدیده بازیکن سالاری در فوتبال آغاز شد.

به گزارش وبسایت نود، بخش اول برنامه پخش سوال پیامکی بود که در آن پرسیده شد مهم ترین عامل رواج بازیکن سالاری چیست.

 

 بازی جنجالی تیم های ملوان و ذوب آهن به عنوان بازی اول هفته چهاردهم پخش شد.(ویدئو)

نتایج و نکات کلی آماری از هفته چهاردهم لیگ برتر در ادامه بررسی شد.

 

جدول لیگ و برنامه مسابقات و جدول گلزنان نیز در ابتدای برنامه پخش شد.

داوری مسابقه تیم های ملوان و ذوب آهن در ادامه توسط نادر جعفری کارشناس داوری برنامه بررسی شد .

نکته جالب توجه کارشناسی این بازی این بود که آقای جعفری اظهار داشتند اگر مربی توسط داور از زمین اخراج شود باید به رختکن برود و در بازی های بعدی باید در جایگاه تماشاگران حاضر شود که باعث تعجب عادل فردوسی پور شد.

سپس وی در ادامه با بیان اینکه بازیکنان اخراجی باید به رختکن بروند و مربیان اخراجی می توانند به جایگاه تماشاچیان بروند اظهارات پیشین خود را تصحیح کرد.

سپس بازی صبای قم و نفت تهران پخش شد. (ویدئو)

ساعت ۲۳:۰۲ اولین بار آمار نظرسنجی پیامکی پخش شد که براساس آن ۴۳ درصد بینندگان معتقد بودند مدیران باشگاه ها مقصر بازیکن سالاری در فوتبال هستند.

۹۰ درجه بخش بعدی بود که پخش شد.(ویدئو)

پس از آن فردوسی پور صحبت هایی در خصوص آخرین وضعیت سلامتی مرتضی پاشایی خواننده بیمار و جوان کشور انجام داد و شایعات درخصوص وی را تکذیب کرد و سپس گزارشی درباره آخرین وضعیت سلامتی غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال کشور و استقلال پخش شد.(ویدئو)

مصاحبه اختصاصی نود با علی کریمی به مناسبت سی و ششمین سال تولد او بخش بعدی نود بود که قسمت اول آن امشب پخش شد و طبق معمول کریمی صحبت های جنجالی را به خصوص درباره علی دایی مطرح کرد. اسامی افراد مختلف در این قسمت مطرح شد که پس از عنوان شدن اسم علی دایی علی کریمی درباره او گفت وی کسی است که رفقایش را فقط بر اساس منافعش انتخاب می کند و دلیلی ندارد من با او کاری داشته باشم. در پایان این مصاحبه نیز کیکی به مناسبت تولد کریمی بریده شد. (ویدئو)

بخش های بعدی این مصاحبه در برنامه هفته آینده نود پخش خواهد شد که گزیده و پیش نمایشی آن در این برنامه پخش شد.(ویدئو)

مسابقه جذاب تراکتورسازی و استقلال با حضور ۷۰ هزار تماشاگر در تبریز مسابقه بعدی هفته چهاردهم بود که همراه با حواشی آن پخش شد.(ویدئو)

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۵:۵۲
مسعود قاسمی

لینک دانلود فیلم مصاحبه ی علی کریمی :


http://static.90tv.ir/1a7663ad/AliKarimi-19Aban-90tv.ir-1.mp4

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۵:۳۸
مسعود قاسمی
۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۵:۲۷
مسعود قاسمی

پیشکسوت فوتبال ایران به دلیل شکایت دایی به زندان اوین منتقل شد.

به گزارش وب سایت نود، محمد مایلی‌کهن در پی شکایت علی دایی سرمربی سابق پرسپولیس امروز از کلانتری بازار به زندان اوین منتقل شد.

هنگام ترک کلانتری مایلی‌کهن اصرار داشت که ماموران به وی دستبند بزنند، اما آنها این کار را انجام ندادند.

 نادر فریادشیران نیز وی را همراهی می‌کرد. محمد خاکپور هنگامی که به کلانتری رسید مایلی کهن به زندان اوین انتقال داده شده بود.

۴ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۵:۰۷
مسعود قاسمی

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: علی دایی آدمی است که به دنبال منافع خودش است و علاقه‌‌ای ندارم با اینجور آدم‌ها رابطه‌ای داشته باشم

به گزارش وبسایت نود ، علی کریمی به مناسبت تولدش مهمان برنامه ۹۰ بود در مورد اینکه زیاد می‌خندی یا کم گفت: اگر زیاد بخندیم می‌گویند شیرین است و اگر کم بخندیم می‌گویند بداخلاق باید هر چیزی به جای خودش باشد. البته کم هم صحبت می‌کنم اما موقع صحبت‌ کردن همه کمر حرفی‌ها یا جبران می‌کنم.

وی در مورد تولدش گفت: شانس ما کسی هم کادو نمی‌دهد و یکسری هم پول می‌خواهند هزینه روی دست ما می‌گذارند دعا می‌کنم تولدم یک سال در میان باشد در بچگی هم اصلاً یادم نبود کی تولدم است.

کریمی با بیان اینکه در درس نخواندن نخبه بودم در مورد محل زندگیش گفت: در وردآورد بودیم و سپس به مارلیک رفتیم در بچگی خیلی شکمو بودم و همیشه یک ساعت برای بازی‌ها می‌رفتم تا بتوانم غذا بخورم حتی در بازی‌های آسیا و قبل از دیدار با چین نیز همین کار را کردم و راحت خوابیدم  ناگهان فهمیدم در ترکیب تیم هستم و توی سرم زدم اما بعد همه چیز ختم به خیر شد.

وی یادآور شد: از اول دروازه‌بانی را دوست داشتم اما دیدم فرشید هست و در گلری چیزی کاسب نمی‌شوم و به جلوی زمین رفتم و عابدینی آمد و به من گیر داد و حتی به من گفتم اگر کارگر ساختمانی می‌آوردم بهتر از تو بود.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد تعداد خداحافظی‌های ملی‌اش گفت: دو بار خداحافظی کردم البته خداحافظی در زمان قطبی را رسما جایی اعلام نکردم ، اصلاً دوست دارم خداحافظی کنم دوباره فردا سلام کنم آیا ایرادی دارد؟!

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۵:۰۴
مسعود قاسمی