از شیر مرغ تا جون آدم میزاد این جا هست...

اگر دنبال بروز ترین اخبار ورزشی ، علمی , تکنولوژی ، سلامت و ترفند هاو پند و ... هستید سری به ما بزنید.

از شیر مرغ تا جون آدم میزاد این جا هست...

اگر دنبال بروز ترین اخبار ورزشی ، علمی , تکنولوژی ، سلامت و ترفند هاو پند و ... هستید سری به ما بزنید.

سلام خدمت دوستانی که می شناسم یا قراره از طریق این وبلاگ بشناسم.
ممکن برای شما خیلی وقت ها پیش بیاد که یه مطلبی را بخواید پیدا کنید که یا تو کل اینترنت نیست یا اون چیزی که شما می خواهید نیست.
هدف من از ایجاد وبلاگ گذاشتن مطالب مفید برای شما عزیزان می باشد.
این مطالب بسیار زیاد می باشد به گونه ای که اگر شما مطلبی را بخواهید از اینترنت به دست بیاورید چه ورزشی و چه علمی اولین و اخرین جایی که می آیید وبلاگ بنده می باشد.
منتظر نظر و انتقادات شما هستم !!! نظر یادتون نره
در ضمن اگر مطلبی خواستید که تو وبلاگ گذاشته شود با ما در میان بگذارید...
با تشکر

پیام های کوتاه
بایگانی

نیلسون: ۴ عدد من است، نـه استقلالی‌ها !

شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۲۰ ب.ظ

 دروزاه بان پرسپولیس در اظهارنظری مدعی شد، ۴ عدد اوست نه استقلالی ها!

 حضور همزمان نیلسون برزیلی و سیدمهدی رحمتی در نمایشگاه مطبوعات باعث شد کری میان هواداران استقلال و پرسپولیس بالا بگیرد. نیلسون و رحمتی برخورد صمیمانه‌ای با هم داشتند و رفتارهای‌شان به‌شدت دوستانه بود. رحمتی که انگار یک دوره با نیلسون همسایه بود، سراغ خانه جدید دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس را گرفت و او هم جواب داد از حوالی خانه رحمتی به منطقه دیگری رفته است.
اما بخش جالب حضور همزمان نیلسون و رحمتی، جدا از برخورد دوستانه این دو دروازه‌بان با هم، شوخی‌های‌شان با هواداران استقلال و پرسپولیس بود. وقتی استقلالی‌ها سر به سر نیلسون می‌گذاشتند و به او عدد ۴ نشان می‌دادند، نیلسون با لهجه خاص و لحن جالب خود جواب می‌داد: «فقط ۶تایی‌ها»... نیلسون که با رفیق برزیلی‌اش آمده بود، به شوخی می‌گفت: «این آدم‌ها دارند من را تشویق می‌کنند، عدد ۴، عدد من است نه استقلالی‌ها چون ۴ دربی پشت سر هم مقابل استقلال گل نخوردم.» نیلسون همچنین وقتی یکی از او پرسید فکر می‌کنی در دربی درون دروازه پرسپولیس باشی؟! گفت: «امیدوارم باشم ولی اگر نباشم یک تصمیم جدید می‌گیرم.» نیلسون یکی از محبوب‌ترین چهره‌هایی بود که به نمایشگاه آمد و حضورش هیجان‌انگیز بود. درست مثل مهدی رحمتی که استقلالی‌ها تشویقش کردند و پرسپولیسی‌ها سر به سرش گذاشتند.

رحمتی: شیرین عسلم تو خوبــی!
رحمتی ساعتی که در غرفه خبرورزشی بود، مورد توجه هواداران فوتبال قرار گرفت. او وقتی در جمع حاضران با دوقلوهای استقلال و پرسپولیس روبه‌رو شد، به آنها گفت شما چه دوقلوهای جالبی هستید که یکی قرمز است و دیگری آبی؟! شما با هم دعوا نمی‌کنید؟! البته بعداً کاشف به عمل آمد که هر دو استقلالی هستند و یکی از آنها فقط برای تنوع تیپ قرمز زده است. در این میان یکی از هواداران پرسپولیس بالای ۱۰ بار به رحمتی گفت شیش‌تایی‌ها که بالاخره صدای رحمتی درآمد و جواب داد: «شیرین عسلم به خدا شنیدم، اصلاً تو خوبی، من بلد نیستم کری بخونم!»

شوخی رحمتی با نیلسون
تو هر روز پررنگ​تر می‌شوی، من خوش‌​تیپ‌تر ...
برخورد گرم و صمیمانه این دو دروازه‌بان تمامی حاضران را تحت تأثیر قرار داد و آنها از این که این دو یکدیگر را در آغوش گرفته، تعجب کردند! مهدی رحمتی که با زبان انگلیسی با نیلسون حرف می‌زد، به شوخی گفت: نیلسون تو هر روز پررنگ​تر می‌شوی و من هر روز خوش‌تیپ‌تر... نیلسون نیز در جواب گفت: مطمئن باش دیگر از این تیره​تر نمی‌شوم!
دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس بعد به رحمتی پیشنهاد انداختن عکس یادگاری دو نفره را داد و از او درباره شرایطش در پیکان پرسید و گفت: شنیده‌ام عملکرد بسیار خوبی در این تیم داری و در هر بازی موقعیت‌های زیادی را از حریفان می‌گیری! رحمتی ضمن ارائه توضیح درباره شرایطش در پیکان از نیمکت‌نشینی نیلسون در بازی‌های اخیر پرسید و او با خنده گفت: همه چیز درست می‌شود.

هواداران استقلال خطاب به نیلسون :
امیدواریم در دربی سوشا دروازه‌بان باشد!
نیلسون دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس محبوبیت زیادی بین هواداران این تیم دارد. او در این مدت که ساکن ایران است و پیراهن قرمزپوشان پایتخت را پوشیده، توانسته خودش را در دل هواداران پرسپولیس جا دهد. نیلسون در بین استقلالی‌ها نیز فوتبالیست محبوبی است و آنها به وی علاقه دارند. دیروز و در نمایشگاه مطبوعات طرفداران استقلال با دیدن این دروازه‌بان واکنش‌های جالبی از خود نشان می‌دادند. بسیاری از آنها خطاب به او درباره دربی می‌پرسیدند و وقتی عدد ۴ را نشانش می‌دادند وی به سرعت عدد ۶ را نشان می‌داد. جالب است بدانید وقتی استقلالی‌ها به نیلسون می‌گفتند امیدواریم در روز دوم آذر نیمکت‌نشین باشی و سوشا مکانی درون دروازه قرار بگیرد می‌خندید و می‌گفت هر چه درخشان تصمیم بگیرد...

رحمتی: مرتضی دوست‌داشتنی بود
سیدمهدی رحمتی در نمایشگاه مطبوعات بود که خبر درگذشت پاشایی را شنید. این خبر به حدی سیدمهدی را ناراحت کرد که او به​هم ریخت و دیگر حال و حوصله حرف زدن هم نداشت. رحمتی در این مورد گفت: این اواخر به عیادتش رفتم و قبلاً هم چند بار در کنسرت او همراه خانواده‌ام شرکت کرده بودم. یک موجود دوست‌داشتنی بود و حیف شد دیگر در جمع ما نیست. خدا رحمتش کند. کاش هنوز بود و باز هم برای ما می‌خواند.


چراغ سبز رحمتی به استقلالی‌ها
 اگرچه استقبال از دروازه‌بان پرسپولیس کم نبود اما هواداران از رحمتی بیشتر سؤال می‌پرسیدند و یکی از سؤال‌های تکراری بازدیدکنندگان از رحمتی، احتمال بازگشت این دروازه‌بان به استقلال بود که سیدمهدی رحمتی در جواب این گروه می‌گفت؛ ان‌شا‌ء‌ا...، اگر خدا بخواهد برمی‌گردم. همین جواب کوتاه و امیدوارکننده باعث شده بود هواداران استقلال از احتمال پیوستن رحمتی به استقلال سخن بگویند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۴
مسعود قاسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی