از شیر مرغ تا جون آدم میزاد این جا هست...

اگر دنبال بروز ترین اخبار ورزشی ، علمی , تکنولوژی ، سلامت و ترفند هاو پند و ... هستید سری به ما بزنید.

از شیر مرغ تا جون آدم میزاد این جا هست...

اگر دنبال بروز ترین اخبار ورزشی ، علمی , تکنولوژی ، سلامت و ترفند هاو پند و ... هستید سری به ما بزنید.

سلام خدمت دوستانی که می شناسم یا قراره از طریق این وبلاگ بشناسم.
ممکن برای شما خیلی وقت ها پیش بیاد که یه مطلبی را بخواید پیدا کنید که یا تو کل اینترنت نیست یا اون چیزی که شما می خواهید نیست.
هدف من از ایجاد وبلاگ گذاشتن مطالب مفید برای شما عزیزان می باشد.
این مطالب بسیار زیاد می باشد به گونه ای که اگر شما مطلبی را بخواهید از اینترنت به دست بیاورید چه ورزشی و چه علمی اولین و اخرین جایی که می آیید وبلاگ بنده می باشد.
منتظر نظر و انتقادات شما هستم !!! نظر یادتون نره
در ضمن اگر مطلبی خواستید که تو وبلاگ گذاشته شود با ما در میان بگذارید...
با تشکر

پیام های کوتاه
بایگانی

آن چه در برنامه نود دوشنبه (دیشب 19 ابان) گذشت

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۵۲ ب.ظ

برنامه نود ۱۹ آبان از ساعت ۲۲:۳۸ امشب با محوریت بررسی بازی های هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه های کشور و پدیده بازیکن سالاری در فوتبال آغاز شد.

به گزارش وبسایت نود، بخش اول برنامه پخش سوال پیامکی بود که در آن پرسیده شد مهم ترین عامل رواج بازیکن سالاری چیست.

 

 بازی جنجالی تیم های ملوان و ذوب آهن به عنوان بازی اول هفته چهاردهم پخش شد.(ویدئو)

نتایج و نکات کلی آماری از هفته چهاردهم لیگ برتر در ادامه بررسی شد.

 

جدول لیگ و برنامه مسابقات و جدول گلزنان نیز در ابتدای برنامه پخش شد.

داوری مسابقه تیم های ملوان و ذوب آهن در ادامه توسط نادر جعفری کارشناس داوری برنامه بررسی شد .

نکته جالب توجه کارشناسی این بازی این بود که آقای جعفری اظهار داشتند اگر مربی توسط داور از زمین اخراج شود باید به رختکن برود و در بازی های بعدی باید در جایگاه تماشاگران حاضر شود که باعث تعجب عادل فردوسی پور شد.

سپس وی در ادامه با بیان اینکه بازیکنان اخراجی باید به رختکن بروند و مربیان اخراجی می توانند به جایگاه تماشاچیان بروند اظهارات پیشین خود را تصحیح کرد.

سپس بازی صبای قم و نفت تهران پخش شد. (ویدئو)

ساعت ۲۳:۰۲ اولین بار آمار نظرسنجی پیامکی پخش شد که براساس آن ۴۳ درصد بینندگان معتقد بودند مدیران باشگاه ها مقصر بازیکن سالاری در فوتبال هستند.

۹۰ درجه بخش بعدی بود که پخش شد.(ویدئو)

پس از آن فردوسی پور صحبت هایی در خصوص آخرین وضعیت سلامتی مرتضی پاشایی خواننده بیمار و جوان کشور انجام داد و شایعات درخصوص وی را تکذیب کرد و سپس گزارشی درباره آخرین وضعیت سلامتی غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال کشور و استقلال پخش شد.(ویدئو)

مصاحبه اختصاصی نود با علی کریمی به مناسبت سی و ششمین سال تولد او بخش بعدی نود بود که قسمت اول آن امشب پخش شد و طبق معمول کریمی صحبت های جنجالی را به خصوص درباره علی دایی مطرح کرد. اسامی افراد مختلف در این قسمت مطرح شد که پس از عنوان شدن اسم علی دایی علی کریمی درباره او گفت وی کسی است که رفقایش را فقط بر اساس منافعش انتخاب می کند و دلیلی ندارد من با او کاری داشته باشم. در پایان این مصاحبه نیز کیکی به مناسبت تولد کریمی بریده شد. (ویدئو)

بخش های بعدی این مصاحبه در برنامه هفته آینده نود پخش خواهد شد که گزیده و پیش نمایشی آن در این برنامه پخش شد.(ویدئو)

مسابقه جذاب تراکتورسازی و استقلال با حضور ۷۰ هزار تماشاگر در تبریز مسابقه بعدی هفته چهاردهم بود که همراه با حواشی آن پخش شد.(ویدئو)

 

داوری این بازی در ادامه بررسی شد که جعفری اعتقاد داشت تکل شاهین ثاقبی روی پای جاسم کرار اخراج نداشت و کارت زرد برای آن کافی بود اما کارت زردی که کرار گرفت به دلیل اعتراض صحیح بود. نوری فرد مدیر رسانه ای باشگاه استقلال هم روی خط آمد و در خصوص حواشی این بازی صحبت کرد. مدیر رسانه ای تیم استقلال با طرح این سوال  که چرا رای برگزار شدن بازی تراکتورسازی بدون حضور تماشاگران باید بلافاصله پس از بازی استقلال اجرا شود نسبت به این مساله اعتراض کرد. همچنین مدیر رسانه ای تیم استقلال به داوری این بازی نیز اعتراض داشت. (ویدئو)

مسابقه سپاهان و نفت مسجدسلیمان پس از آن پخش شد.(ویدئو)

بازی تیم های استقلال خوزستان و سایپا نیز مسابقه بعدی بود.(ویدئو)

در ادامه سایت برنامه نود و بخش های مختلف آن بررسی شد و رسول خطیبی سرمربی تیم تراکتورسازی روی خط آمد و در خصوص داوری و حواشی بازی با استقلال صحبت کرد و گفت:  باید قدر هواداران را بدانیم نه اینکه توی سر آنها بزنیم. بهتر بود به بار فنی بازی تراکتورسازی با استقلال هم توجه شود. این بازی هم برای استقلال هم برای تیم خودمان بار فنی زیادی داشت و اگر کارشناسی فنی به برنامه آمده و آن را بررسی می کرد بهتر بود.

تقویم نود و بررسی اتفاقات فوتبالی نوستالژیک مصادف با هفته جاری بخش بعدی نود این هفته بود که از جمله مهم ترین آنها تولد علی کریمی و محمد دادگان ، سالگرد بازی ایران و ایرلند در مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ ، شکست ایران برابر عربستان در مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۴و می توان اشاره کرد.(ویدئو)

در ادامه حمید جاسمیان و حسین کلانی پیشکسوتان فوتبال کشور و پرسپولیس به برنامه آمدند و گفتگوی ویژه درباره مقابله با بازیکن سالاری در فوتبال آغاز شد.

حمید جاسمیان بیان کرد در زمان ما احترام سرمربی را نگه می داشتیم و به خودمان اجازه بی احترامی نمی دادیم. حسین کلانی نیز در این باره اظهار داشت فرهنگ فوتبال خراب شده است که این رخدادها پیش می آید. هر تیم چند بازیکن از تیم های پایه خود تحویل می گیرد که روی آن بازیکن کار فرهنگی هم شده باشد؟

کلانی یکی از خاطراتش را تعریف کرده و گفت: کلاس ششم دبیرستان بودیم که با پرتاب یک راکت تنیس به سمت دوستم، او را مصدوم کردم و سرش آسیب دید. من شاگرد ممتاز مدرسه بودم ولی اخراج شدم. چند روز بعد هم با یک تیم مجارستانی بازی داشتیم ولی مرا بازی ندادند و حتی روی نیمکت هم ننشستم چون تخلف من از مدرسه به تیم گزارش شده بود و به خاطر اخلاق محور بودن فوتبال در آن زمان، در آن مسابقه کنار گذاشته شدم.

 

پس از صحبت های اولیه مسابقه تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد که حواشی متعددی در ارتباط با بحث از جمله اعتراض بازیکنان در آن بود پخش شد. (ویدئو)

پیغام کارلوس کیروش برای دعوت تماشاگران به مسابقه تیم های ایران و کره جنوبی نیز در برنامه نود پخش شد.

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ نیز روی خط آمد و در خصوص برنامه مسابقات و مشکلات برگزاری بازی ها توضیح داد. او همچنین درباره آخرین وضعیت پولادی گفت تا زمانی که وی به ایران برنگشته و با احترام به قوانین کشور در تیمی نظامی بازی نکند اجازه بازی در تیم ملی هم نخواهد داشت. (ویدئو)

صحبت با حسین کلانی و حمید جاسمیان درخصوص وضعیت فرهنگی بازیکنان ادامه پیدا کرد و حمید درخشان سرمربی پرسپولیس نیز روی خط آمد و درخصوص اعتراضات و حواشی بازیکنان پرسپولیس توضیح داد و گفت من با بازیکنان برخورد کردم و در اختیار کمیته انضباطی قرار دادم و اگر می خواستم آنها را اخراج کنم تعداد بازیکنان برای شروع بازی ها به ۱۱ نفر نمی رسید.

از ۹۰ تا ۹۰ و بررسی حواشی هفته گذشته فوتبال کشور بخش بعدی برنامه بود که پخش شد.(ویدئو)

بخش پایانی صحبت با کلانی و جاسمیان انجام شد.(ویدئو کامل گفتگو)

سپس مصاحبه ای با فنونی زاده پیشکسوت پرسپولیس در این خصوص پخش شد.(ویدئو)

بررسی عملکرد لژیونرها آیتم بعدی نود بود که روی آنتن رفت.(ویدئو)

علی دایی روی خط برنامه نود آمد و در خصوص مسائل مختلف از جمله شکایت وزیر ورزش از وی ، زندان رفتن محمد مایلی کهن و اظهارات علی کریمی درباره خودش صحبت کرد. پس از علی دایی مازیار ناظمی رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش نیز روی خط آمد و مناظره ای تلفنی بین این دو در گرفت.

دایی گفت دکتر رحیم زاده نماینده مجلس به من گفته زمانی که از وزیر خواستم به باشگاه پرسپولیس کمک کند گفت تا زمانی که دایی سرمربی پرسپولیس است کمکی به این تیم نخواهم کرد. ناظمی هم در جواب صحبت های دایی را تکذیب کرد و گفت وزیر مخالف برکناری دایی بود چون باید ۶ میلیارد تومان غرامت می دادیم.

پس از این صحبت ها بازی تیم های پدیده و فولاد پخش شد.(ویدئو)

مسابقه آخر این هفته هم بازی تیم های راه آهن و پیکان بود.(ویدئو)

 

سپس داوری بازی تیم های پرسپولیس - گسترش و پدیده - فولاد بررسی شد. جعفری کارشناس برنامه اعتقاد داشت پنالتی گسترش فولاد و و پرسپولیس هر دو درست بود اما در بازی پدیده و فولاد پنالتی یک فولاد گرفته نشد و گل پدیده به اشتباه آفساید اعلام شد.(ویدئو کارشناسی داوری)

پس از  آن دکتر رحیم زاده نماینده مجلس و سیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس روی خط تلفنی آمده و در خصوص موضوع شکایت گودرزی از دایی صحبت کردند. رحیم زاده صحبت هایی دایی را تایید کرد اما سیاسی بار دیگر گفت دستوری از سوی وزیر مبنی بر برکناری دایی به ما داده نشد و این تصمیم داخلی ما بود اما پس از اجرای این تصمیم وزیر از نحوه انجام عمل ما و برکناری دایی ناراضی بود و معتقد بود شان اسطوره مملکت حفظ نشد.(ویدئو)

آیتم بررسی بازی های لیگ پس از مکالمه تلفنی پخش شد.(ویدئو)

بخش دوم از ۹۰ تا ۹۰ این هفته هم پس از لیگ یک پخش شد.(ویدئو)

در ادامه علی دایی دوباره روی خط آمد و درخصوص صحبت های سیاسی گفت متاسفانه ایشان قسم جلاله خورد و صحبت هایی مطرح کرد که دروغ بود و ما فایلی صوتی از ایشان در اختیار داریم که ۱۸۰ درجه خلاف صحبت هایش را اثبات می کند که در دادگاه ارائه خواهیم و برای برنامه شما هم ارسال می کنیم که در هفته آینده پخش شود.

مازیار ناظمی هم در جواب روی خط آمد و گفت اینکه صحبت های دیگران را مخفیانه ضبط کنید کار اخلاقی نیست آقای دایی پس اگر این طور باشد ضبط صوت بودن چیز بدی نیست و ما هم کلی فایل داریم برای برنامه نود می فرستیم پخش کنید.(ویدئو کامل صحبت هایی دایی و ناظمی)

آیتم آخر برنامه گزارشی در خصوص بررسی مشکلات فوتبال نونهالان در تهران بود. (ویدئو)

ساعت ۲ و ۲۳ دقیقه بامداد برنامه این هفته ۱۹ آبان ۹۰ با پخش آخرین آمار نظرسنجی به پایان رسید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۰
مسعود قاسمی

نظرات  (۴)

وبلاگت دیگه شده یه مرجع خبری عالی 
هر خبری می خوام میام توش
من دیشب نود ندیدم ولی از طریق وبلاگ شما دیدم 
هر چند تو سایت خود 90 هم هست
ممنون از اطلاع رسانیت 
ممنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی