از شیر مرغ تا جون آدم میزاد این جا هست...

اگر دنبال بروز ترین اخبار ورزشی ، علمی , تکنولوژی ، سلامت و ترفند هاو پند و ... هستید سری به ما بزنید.

از شیر مرغ تا جون آدم میزاد این جا هست...

اگر دنبال بروز ترین اخبار ورزشی ، علمی , تکنولوژی ، سلامت و ترفند هاو پند و ... هستید سری به ما بزنید.

سلام خدمت دوستانی که می شناسم یا قراره از طریق این وبلاگ بشناسم.
ممکن برای شما خیلی وقت ها پیش بیاد که یه مطلبی را بخواید پیدا کنید که یا تو کل اینترنت نیست یا اون چیزی که شما می خواهید نیست.
هدف من از ایجاد وبلاگ گذاشتن مطالب مفید برای شما عزیزان می باشد.
این مطالب بسیار زیاد می باشد به گونه ای که اگر شما مطلبی را بخواهید از اینترنت به دست بیاورید چه ورزشی و چه علمی اولین و اخرین جایی که می آیید وبلاگ بنده می باشد.
منتظر نظر و انتقادات شما هستم !!! نظر یادتون نره
در ضمن اگر مطلبی خواستید که تو وبلاگ گذاشته شود با ما در میان بگذارید...
با تشکر

پیام های کوتاه
بایگانی

عکس های تشبیع پیکر مرحوم مرتضی پاشایی

يكشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۳۹ ب.ظ

صبح امروز مراسم تشییع پیکر مرحوم مرتضی پاشایی خواننده جوان کشورمان با حضور خیل علاقه‌مندان، جمعی از اهالی ورزش و چهره های سرشناس دیگر از مقابل تالار وحدت برگزار شد.

 پیکر زنده‌یاد مرتضی پاشایی خواننده جوان کشورمان که به دلیل عارضه سرطان درگذشته بود، لحظاتی پیش با بدرقه باشکوه علاقمندان و دوستدارانش راهی بهشت‌زهرای تهران شد تا در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شود.

این مراسم با پخش قطعاتی از آثار این خواننده موسیقی پاپ آغاز شد و گروه های مختلف مردمی از تهران و شهرستان ها با خوانش ترانه های این خواننده و مراسم سنج و دمام نوازی با خانواده این هنرمند فقید ابراز همدردی کردند.

این گزارش اضافه می‌کند در این مراسم باشکوه که از ساعات اولیه صبح با حضور جمع کثیری از علاقمندان در مقابل تالار وحدت آغاز شده بود، محمد علیزاده از خوانندگان کشورمان و بنیامین بهادری هریک ابتدا به همراهی اشعاری پرداخته و سپس در وصف این خواننده جوان صحبت کردند.

علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با این جملات که سلام به همه کسانی که با علاقه و دوستی به اینجا آمدند. در اینجا چهره‌های جوان و نورانی داریم که در این روزها شاهد تجلی احساساتشان بودیم. برای شما ملت بزرگوار که محبت را سرلوحه همیشه زندگی خود قرار داده‌اید آرزوی سلامت می‌کنم.

به گفته وی، یک ماه پیش با مرتضی در مشهد بودیم و به هنرمندان تئاتر جایزه می‌دادیم. برای من جالب بود که اهالی تئاتر از او می‌خواستند که برایشان بخواند و این نشانه همبستگی هنرمندان بود.  در روزهای پایانی عمر مرتضی که برای ملاقاتش به بیمارستان رفته بودم خودش می‌گفت که برایم دعا کنید تا روح من شاد باشد.

محمد علیزاده از خوانندگان پاپ کشورمان نیز در این مراسم گفت: اگر عزتی برای مرتضی هست از خداست. خدایی که در لحظه لحظه‌های زندگی ما راضی بودیم از رضایش و اکنون نیز راضی هستیم از این خواسته‌اش. اکنون از ته قلبم آرامم چرا که مرتضی دوست داشت در قلب مردم باشد و من می‌بینم که اینگونه است.

او خطاب به مرتضی پاشایی گفت: رفیق خیلی خوشحالم که لحظات تلخ و شیرین زندگی ام را با تو تجربه کردم و از شنیدن موسیقی تو به اندازه شنیدن موسیقی خودم لذت بردم.

این خواننده موسیقی پاپ در ادامه صحبت های خود بیان کرد: عمری است که با دلم زندگی می کنم و اگر هم گریه کردم و فیلمبردارها و عکاس ها گریه های من را دیدند بدانند که این گریه ها در مقام محمد علیزاده نبود، من برای برادرم گریه کردم، من برای دوست عزیزم گریه کردم که تا پایان عمر به یاد او خواهم ماند.

وی با تشکر از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر زنده یاد پاشایی تصریح کرد: باید دست این مردم با معرفت و دوست داشتنی را بوسه زد که از نقاط نزدیک و دور برای ابراز احساسات خود این چنین به اینجا آمدند. من از همه شما و از دعاهای خیرتان در این چند روز که با خانواده مرتضی پاشایی بودید، سپاسگزارم و امیدوارم مرتضی همواره در کنار ما باشد.

علیزاده بعد از اجرای قطعه «هواتو کردم» گفت: دوست دوست داشتنی من، دوست مهربان و رفیق بی عقده من، همه در این مدت برای زنده ماندن تو تلاش کردند و هر کاری کردند تا تو بمانی اما نشد ولی تو ما را به بزرگیت ببخش، اگر روزی فرزندی داشتم مطمئن باشید که از عمو مرتضی برایش خواهم گفت که این بار نه به عنوان یک خواننده بلکه به عنوان یک انسان دوست داشتنی همراه من بود چرا که او برای من فقط یک خواننده نبود.

علیزاده در پایان صحبت‌هایش قطعه‌ای را برای حاضران خواند که آهنگش را مرتضی پاشایی ساخته بود.

وی آهنگ جاده «یک طرفه» از آهنگ‌های مرتضی پاشایی خواند و علاقه مندان هم با وی همراهی کردند.

در ادامه این مراسم، عموی مرتضی پاشایی به روی صحنه آمد و گفت: از طرف خودم و خانواده مرتضی از همه شما عزیزان تشکر می‌کنم. از اینکه در این مراسم باشکوه شرکت کردید ممنونم.

وی با بیان اینکه دعای دوستداران مرتضی او را یکسال در برابر بیماری مقاوم کرد گفت: پزشکان سال گذشته مرتضی را جواب کردند و دیگر امیدی به زنده ماندنش نداشتند اما دعاهای شما باعث شد تا او یک سال دیگر در میان ما باشد و این هدیه‌ای بود از طرف خدا. از شما می‌خواهم که برای آرامش روح مرتضی در روزهای آینده نیز با آرامش و با شکوه در مراسم او شرکت کنید.

ناصر پاشایی پدر مرتضی پاشایی  روضه‌ای برای امام حسین (ع) خواند و عنوان کرد که فزندش در آخرین روزهای زندگیش از او خواسته تا این روضه را برایش بخواند.

بنیامین بهادری از خوانندگان کشورمان هم روی سن حاضر شد و قطعه‌ای «صدای بیصدا» فرهاد را قرائت کرد.

در ادامه هم قطعه "یکی هست تو قلبم" از اجراهای مرتضی پاشایی را همراه با مردم زمزمه کرد.

در انتها نیز با بدرقه رسمی و با شکوه پیکر مرتضی پاشایی از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا تشییع شد تا در آنجا به خاک سپرده شود.

در این مراسم، جمع کثیری از علاقمندان، هنرمندان، ورزشکاران، اهالی سینما و تئاتر حضور داشته و اجرای برنامه برعهده سجادی بود.

تعداد زیادی از طرفداران و علاقه مندان این خواننده موسیقی پاپ نیز از شهرستان های مختلف در مراسم تشییع پیکر حضور داشتند که با توجه به آیین های عزاداری هر استان، برنامه های کوتاهی به صورت خودجوش و مردمی اجرا شد.

برای این برنامه سخنرانی‌های فراوانی درنظر گرفته شده بود، اما به دلیل استقبال زیاد و حضور حاضران فراوان در مقابل تالار وحدت تمامی این برنامه‌ها کنسل شد. اما محمد علیزاده که از دوستان نزدیک وی و از خوانندگان پرطرفدار کشور است به اجرای برنامه پرداخت.

پیکر زنده‌یاد مرتضی پاشایی لحظاتی پیش به سوی قطعه هنرمندان با بدرقه بسیار پرشور راهی شد و از بلندگوهای مراسم اعلام شد علاقمندانی که می‌توانند با وسیله شخصی و یا با وسایل نقلیه تدارک دیده شده به سمت بهشت‌زهرا می‌توانند حرکت کنند.

حضور زیاد علاقه‌مندان مرتضی پاشایی در اطراف تالار وحدت به حدی بود که خیابان‌های اطراف دچار ترافیک شدید شده و رفت در آن به کندی صورت می‌گیرد.

خیابان شهریار تهران و بخش هایی از خیابان های مجاور به دلیل ازدحام جمعیت به طور کامل مسدود شده بود. ازدحام جمعیت و ترافیک کم کم به خیابان های دیگر و حتی خروجی های متروهایی که نزدیک به خیابان های منتهی به آن منطقه است،‌ کشیده شد.

با وجود پایان گرفتن مراسم تشییع پیکر در تالار وحدت، اما مردم همچنان در تالار حضور داشتند تا از نزدیک با هنرمندان و خوانندگان محبوب خود دیدار کنند.

محمد رضا گلزار، سید جواد هاشمی، فرزاد حسنی، محمد علیزاده، سیروان خسروی، زانیار خسروی، بهنام صفوی، سیاوش خیرابی، شیلا خداداد، بهنام صفوی، مجید شهریاری، امین حیایی، محسن یگانه ، پیروز ارجمن ، لیلا بلوکات ، سیدمرتضی حسینی، حبیب کاشانی و دیگر هنرمندان و ورزشکاران از مهمانانی هستند که در محوطه تالار وحدت حضور داشتند.

روابط عمومی رسانه ملی درگذشت مرتضی پاشایی را تسلیت گفت

به مناسبت درگذشت مرحوم مرتضی پاشایی پیام تسلیتی از سوی اداره کل روابط عمومی رسانه ملی برای خانواده وی صادر شد.

متن این پیام به این شرح است: «به نام خدا 

مرتضی پاشایی فرزند هنرمند سرزمین هنر خیز ایران اسلامی بار سفر بست و با کوله باری از محبت و عشق به مردم قدرشناس وطنش از دیار فانی به سرای باقی شتافت و در جوار رحمت حق آرام گرفت.

روابط عمومی رسانه ملی فقدان این هنرمند را که در عمر کوتاه اما پر بارش توانست با صدایی صمیمی و ماندگار ،  بسیاری از مردم به ویژه جوانان را گرد شمع وجود خود جمع کند به شما خانواده غم دیده، جامعه هنری و دوستداران داغدارش تسلیت می گوید و از خداوند سبحان آرزوی صبر برای بازماندگان مسئلت دارد.»

مرتضی پاشایی خواننده تیتراژ برنامه «ماه عسل» جمعه گذشته پس از تحمل یک دوره سخت بیماری سرطان درگذشت. «نگران منی» از مشهور ترین ترانه های این خواننده فقید است. پاشایی خواننده، آهنگساز و نوازنده موسیقی پاپ، متولد ۱۳۶۳ بود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۵
مسعود قاسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی