از شیر مرغ تا جون آدم میزاد این جا هست...

اگر دنبال بروز ترین اخبار ورزشی ، علمی , تکنولوژی ، سلامت و ترفند هاو پند و ... هستید سری به ما بزنید.

از شیر مرغ تا جون آدم میزاد این جا هست...

اگر دنبال بروز ترین اخبار ورزشی ، علمی , تکنولوژی ، سلامت و ترفند هاو پند و ... هستید سری به ما بزنید.

سلام خدمت دوستانی که می شناسم یا قراره از طریق این وبلاگ بشناسم.
ممکن برای شما خیلی وقت ها پیش بیاد که یه مطلبی را بخواید پیدا کنید که یا تو کل اینترنت نیست یا اون چیزی که شما می خواهید نیست.
هدف من از ایجاد وبلاگ گذاشتن مطالب مفید برای شما عزیزان می باشد.
این مطالب بسیار زیاد می باشد به گونه ای که اگر شما مطلبی را بخواهید از اینترنت به دست بیاورید چه ورزشی و چه علمی اولین و اخرین جایی که می آیید وبلاگ بنده می باشد.
منتظر نظر و انتقادات شما هستم !!! نظر یادتون نره
در ضمن اگر مطلبی خواستید که تو وبلاگ گذاشته شود با ما در میان بگذارید...
با تشکر

پیام های کوتاه
بایگانی

سوآرس:‌ لیورپول بدون من نمی‌توانست مدعی باشد

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۸ ب.ظ

مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول عنوان کرد این تیم بدون او نمی‌توانست در جمع مدعیان لیگ برتر قرار گیرد.

 لوئیس سوآرس که محرومیتش در تیم ملی اروگوئه به پایان رسیده، توانست در بازی برابر عمان ۲ گل به ثمر برساند تا نشان دهد در شرایط خوبی به سر می‌برد. این مهاجم اروگوئه‌ای که به احتمال زیاد در ال‌کلاسیکو برای اولین بار به طور رسمی با پیراهن بارسلونا به میدان خواهد رفت، می‌گوید در شرایط خوبی قرار دارد.

سوآرس هر چند روزهای سختی را در آبی-اناری‌ها پشت سر می‌گذارد ولی تاکید کرد که برای بازگشت به مستطیل سبز هیچ مشکلی نخواهد داشت و نهایت تلاش خود را برای موفقیت بارسلونا به کار می‌گیرد: "به خوبی می‌دانم که به هنگام بازگشت به مستطیل سبز باید بسیار هوشیار باشم. کاملا آرام هستم، چرا که سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس را داشته‌ام. پیش از این هم چنین فشارهایی را تحمل کرده و عادت دارم که در چنین شرایطی به میدان بروم. بنابراین دلیلی برای احساس فشار ندارم. حتی اگر تمام بازیکنان به سمت من بیایند فشاری را احساس نخواهم کرد. باید بسیار باهوش عمل کنم و مواظب باشم تا دیگر با محرومیتی مواجه نشوم.

این مهاجم اروگوئه‌ای درباره درخشش در لیورپول گفت:‌ تلاش هم‌تیمی‌هایم را نمی‌توان نادیده گرفت ولی لیورپول بدون من نمی‌توانست در بین مدعیان لیگ برتر قرار گیرد. من در ۶ بازی اول فصل نبودم و تیم فصل را خوب شروع نکرد ولی هنگامی که به تیم اضافه شدم توانستم پشت سر هم گل بزنم. این در حالی بود که پنالتی‌زن تیم هم نبودم ولی خوشحالم که با خاطره خوب لیورپول را ترک کردم. فکر نمی‌کنم آنها بدون من می‌توانستند در جمع مدعیان لیگ برتر قرار گیرند. اکنون خیلی خوشحالم که همراه بارسلونا هستم. می‌خواهم حضوری قدرتمند در لیگا و لیگ قهرمانان داشته باشم.

سوآرس که قرار است هفته آینده کفش طلای فوتبال اروپا را به خاطر گل‌هایش در لیورپول دریافت کند، گفت: جوایز فردی را دوست دارم؛ چرا که پاداشی است برای سخت‌کوشی شما ولی ترجیح می‌دادم لیورپول قهرمان لیگ برتر شود تا من آقای گل. به نظرم اهمیت جوایز تیمی بسیار بیشتر از جوایز فردی است.

این مهاجم اروگوئه‌ای در پایان سخنان خود گفت: الان در بهترین تیم جهان بازی می‌کنم و همه نگاه‌ها به سوی من است. پس دیگر نباید اشتباهی انجام دهم. به خانواده‌ام گفتم که می‌خواهم به باشگاهی بروم که در آن آرامش داشته باشم. بارسلونا آرامش را به من بازگرداند. الان احساس می‌کنم که دوباره متولد شده و باید قدر این فرصت را به خوبی بدانم.

لوئیس سوآرس در ۱۳۳ بازی برای لیورپول توانست ۸۲ گل به ثمر برساند و با این تیم به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر دست یافت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۳
مسعود قاسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی