از شیر مرغ تا جون آدم میزاد این جا هست...

اگر دنبال بروز ترین اخبار ورزشی ، علمی , تکنولوژی ، سلامت و ترفند هاو پند و ... هستید سری به ما بزنید.

از شیر مرغ تا جون آدم میزاد این جا هست...

اگر دنبال بروز ترین اخبار ورزشی ، علمی , تکنولوژی ، سلامت و ترفند هاو پند و ... هستید سری به ما بزنید.

سلام خدمت دوستانی که می شناسم یا قراره از طریق این وبلاگ بشناسم.
ممکن برای شما خیلی وقت ها پیش بیاد که یه مطلبی را بخواید پیدا کنید که یا تو کل اینترنت نیست یا اون چیزی که شما می خواهید نیست.
هدف من از ایجاد وبلاگ گذاشتن مطالب مفید برای شما عزیزان می باشد.
این مطالب بسیار زیاد می باشد به گونه ای که اگر شما مطلبی را بخواهید از اینترنت به دست بیاورید چه ورزشی و چه علمی اولین و اخرین جایی که می آیید وبلاگ بنده می باشد.
منتظر نظر و انتقادات شما هستم !!! نظر یادتون نره
در ضمن اگر مطلبی خواستید که تو وبلاگ گذاشته شود با ما در میان بگذارید...
با تشکر

پیام های کوتاه
بایگانی

گل‌محمدی: دلم می‌خواست ۱۰ تعویض انجام بدهم

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۶ ب.ظ

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امروز اینقدر بازیکنان تیم من ضعیف در زمین حاضر شدند که اگر قانون به من اجازه می‌داد، قطعا همه ۱۰ بازیکن را تعویض می‌کردم و فقط دروازه‌بان را در زمین نگه می‌داشتم.

 یحیی گل‌محمدی پس از شکست مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: متاسفانه امروز تیم ذوب آهن نه تنها نتوانست خوب بازی کند که بازیکنان من اصلا فوتبال را در این بازی نادیده گرفته بودند به گونه‌ای که اگر قانون به من اجازه می‌داد، بی‌شک ۱۰ تعویض در دستور کار خود قرار می‌دادم.

وی با بیان اینکه بازیکنان ذوب آهن امروز قطعا خودشان نبودند و حواسشان جاهای دیگری بود، افزود: امروز ذوب آهن در همه خطوط ضعیف و بر عکس فولاد در همه خطوط قوی بود و این قدر خوب بازی کرد که تمرکز تیم ما به هم خورد و بی‌شک می‌توان گفت که امروز صددرصد تیم ذوب آهن در زمین وجود نداشت.

وی درخصوص وضعیت بازیکنان در این تیم و جدا شدن سینا عشوری به دلیل مشکلات خدمت اظهار کرد: تیم من نباید با رفتن بازیکنان متزلزل شود اما قطعا در نیم‌فصل باید جایگزین این بازیکنان و همچنین در خطوطی که ضعیف هستیم که این خطوط کم هم نیستند، بازیکن‌گیری کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا محسن مسلمان، قاسم دهنوی و مصطفی شجاعی را بر روی نیمکت نشاند، پاسخ داد: همه صحبت‌ها را نمی‌توانم بکنم فقط شما بدانید که این سه بازیکن شرایط بازی را نداشتند.

وی درخصوص بازی‌های گذشته و چهار امتیازی که از دو بازی گذشته گرفته بود، گفت: فکر نکنید تیم ذوب آهن باید با ۴ امتیاز این گونه خود را از دست بدهد. یعنی اصلا نمی‌توان گفت که تیمی مثل ذوب آهن با ۴ امتیاز اغوا شود.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد:‌بی‌شک امروز تنها بازیکنی که برای ذوب آهن بازی کرد دروازه‌بان ما بود و متاسفانه آنچه او برای بازیکنان تیم مهیا کرد، آن‌ها به سادگی از دست دادند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۳۰
مسعود قاسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی